10. Be out!

1.6K 77 5
                                    

- Igen - vágtam rá az izgatott választ, mire felnevetett.

- Én is. De itt nem lehet, meg ahogy ismerem magam tartana legalább egy óráig.

Ahogy kimondta csak még jobban akartam bakkerka. "Egy óra vele, a karjaiban..valahogy így képzelem a mennyországot."

- Sajnálom, nem gondoltam végig. Öszintén megleptél, hogy megcsókoltál - már kezdtem elszégyelni magam, mikor folytatta - De ha nem tetted volna, megteszem én.

- Te megakartál csókolni? - döbbentett le.

- Az volt a terv, hogy berántalak ide, megcsókollak és nem jössz rá ki volt. Nem gondoltam volna, hogy az illatomról megismersz.

- Szeretem az illatod - ejtettem ki lazán, meggondolatlanul.

Hümmögött egyet kifejezve tetszését, majd egy újabb hosszú és lágy nyelves tánccal jutalmazott, miközben szépen letett.

- Remélem Jin nem vesz észre semmit - sóhajtottam, közben megigazítottam ruhámat. "Mennyire gáz, ilyeneket mondani előtte"

- Mindenki azt lát, amit akar - tette hozzá bölcsen.

- Mit mondtál? - kaptam fel a fejem.

- Hogy mindenki azt lát, amit akar - ismételte meg.

- Ez az! Megvan! Rájöttem! Te egy zseni vagy! Most nagyon szeretlek! - ujjongtam.

Adtam neki egy gyors puszit ajkaira, majd feltépve az ajtót kiviharzottam egyenesen Taehyunghoz. Tudtam, ha kijózanodok, szembe kell néznem tetteimmel, de most csak kiélveztem bódult bátorságomat. Lassan közelítettem meg közvetlen főnököm, aki épp Hoseokkal tárgyalt valamit. Torokköszörülésemre rám kapták fejüket.

- Elnézést Mr Kim, de mutatnom kell valamit azonnal! - zsongtam be. Megint direkt formálisra véve, hogy egyértelmű legyen munkáról van szó. Ismer már annyira szerintem, hogyha nem lenne fontos, nem zargatnám. Bólintott egyet, majd követni kezdett a vendégszobába, ahova a cuccomat pakoltam és előhalásztam a laptopom.

- Szóval van ez Chinx motorgyártó cég - kezdtem bele.

- Igen - bólintott, közben bekapcsoltam a gépet.

- Tudtam, hogy valami nem stimmel mert a számok kúszák voltak, viszont a végszámítás stimmelt. - nyitottam meg a fájlokat, majd megkerestem az adatokat. - Csak ott rontottam el hogy nem jó szemszögből vizsgálódtam.

- Mire akarsz kilyukadni?

- Arra, hogy Mr. Long sikkaszt - jelentettem ki.

- Hadd lássam! - hessegetett arrébb a férfi, majd néhány perc után megszólalt.

- Ez elképesztő. Hogy jöttél rá? Ráadásul nem is keveset. - csodálkozott.

- Átcsoportosítással

- Fejtsd ki

- Minden jó partneri kapcsolat alapja, ha mindkét fél elégedett a profitjával. Aki nem kockáztat annál van egy szint, amin stagnál és vannak akik merészebbek a nővelés érdekében, ezért nyereség alapján emeltem ki a partnereket, ezután az ugyanahhoz a termékhez, szolgáltatáshoz tartozókat összecsoportosítottam. Így látszik Mr. Jeon összes tulajdona és hogy ebből ki mennyit nyerészkedik. Ezzel a módszerrel elég szembe tűnő volt, hogy 40%os részesedéssel többet keres, mint a tulajdonos 60%al.

- Nem hiszem el! Nekem ez, hogy nem tűnt fel? Azonnal szólok neki! - pattant fel a férfi.

- Hallottam mindent - búgott fel mögöttünk hangja - Szép munka Seyen! - egészíti ki egy dögös mosollyal.

WHAT YOU WANT, BABE! (Jungkook +18) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now