Part 1

336 10 0
                                    

Pov Harry:

Ik zat in zetel met mijn gezin tv te kijken. We keken naar The Modern Family. Het was pauze, dus werd de tv overspoeld met reclames. Ik nam mijn gsm en begon wat berichten te sturen en keek niet naar de tv. Totdat ik de stem van Louis Tomlinson hoor. Meteen wendde ik mijn blik naar de tv.

''Ben jij degene waardat mijn hart toe behoort? Schrijf je dan nu in op www.bachelorlouis.uk''

Ik grijp direct naar mijn gsm en surf naar de website. Al jaren ben ik een grote fan van hem en heb ik een celebrity crush op hem. Ik schrijf me in, The Bachelor met Louis. Terwijl het programma weer begint, ben ik nog steeds aan het weg dromen. Louis, Louis, Louis. Eigenlijk best raar dat ik er van weg droom want ik weet nog niet eens ofdat ik mee mag doen. Ik focus me weer op het programma dat ondertussen al bijna gedaan is.

-

Ik sleep mezelf uit bed en kleed me aan. Het is vrijdag, een week nadat ik mezelf inschreef voor The Bachelor met Louis. En ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Typisch. Ik loop in mijn boxer naar de badkamer met mijn kleren vast en neem een warme douche.

Als ik gedouchd heb, ga ik naar beneden en neem plaats bij mijn ouders en zus aan de tafel voor het ontbijt. Ja, ik weet het ik ben vierentwintig jaar en woon nog thuis. Ik kijk wel uit naar een eigen stekje maar ik wil eerst nog wat sparen.

''De post!'' roept mama enthousiast als ze de keuken komt binnen lopen met brieven enzo in haar handen. Ze geeft iedereen hun deel van de post. Ik krijg enkel post bij kerst en mijn verjaardag maar tot mijn grote verbazing, krijg ik ook een brief. Ik maak hem open en lees hem.

Beste Harry

Je bent geselecteerd om naar Italië te komen voor The Bachelor met Louis Tomlinson. Over een week vlieg je met de andere veertien kandidaten naar Italië waardat Louis op jullie wacht en waardat alles zich af zal spelen.
Tot dan!

Vriendelijke groeten,

Het Bachelor team van Louis Tomlinson

Vol verbazing staar ik naar de brief. Ik ben er bij. Ik maak een kans. Ik ga naar Italië. Naar Louis.

''Wat staat er in?'' vraagt Gemma nieuwsgierig, ik glimlach verliefd.

''Ik ben er bij'' mompel ik dromerig.

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu