Part 31

263 10 0
                                    

Pov Louis:

''Komaan Hazz, het valt echt wel mee'' probeer ik hem te overtuigen om de horror film mee te kijken.

''Oké maar...'' geeft hij toe, zijn hoofd is nu heel dicht bij dat van mij.
''Alleen als ik een kusje krijg'' mompelt hij zwoel, ik grinnik, leg mijn hand op zijn wang en druk mijn lippen liefdevol op de zijne. Onze lippen bewegen synchroon over elkaar heen. Als ik geen adem meer heb, trek ik terug.

''Dus een horror film'' zeg ik tevreden, Harry zucht en kijkt dan toch mee. Ik zet Texas Chainsaw Massacre op. De film is nog niet eens begonnen of Harry kruipt al tegen me aan. Ik lach en sla mijn arm beschermend om hem heen. We kijken naar de film. Steeds bij een schrikmoment, verstopt Harry zijn gezicht in mijn nek. Maar op een gegeven moment komt er een heel onverwacht schrikmoment. Harry gilt luid, springt op mijn schoot en slaat zijn armen om mijn nek heen. Ik lach en houd hem stevig vast.
''Was je zo hard verschoten?'' grinnik ik, Harry's gezicht loopt rood aan en hij knikt zachtjes.

''Zullen we dan toch maar iets anders kijken? Of slapen?'' stel ik voor.

''Slapen'' mompel Harry, ik knik en sluit de laptop af en leg hem weg. We kruipen lekker onder de dekens en ik neem hem in mijn armen. Met een tevreden gevoel, val ik in slaap...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu