Part 26

260 10 3
                                    

Pov Louis:

Ik kijk nog snel een laatste keer in de spiegel om te kijken ofdat mijn haar goed zit. Ik spuit nog snel wat parfum op en ga dan met Kate mee. De zenuwen gieren door mijn lijf. Vanavond moet ik tegen iedereen vertellen dat ik met Harry verder wil en ondanks dat ik niks liever wil dan bij hem zijn, wil ik de anderen niet kwetsen. We komen aan bij de villa, Kate en ik wandelen naar de tuin van de villa waardat het laatste 'feestje' plaats vindt. De jongens kijken me direct aan, sommigen blij, sommigen boos of teleurgesteld. Bij Harry staat er een grote glimlach op zijn gezicht waardoor ik niks anders kan dan terug glimlachen. Kate begeleidt me naar de tafel waardat ik altijd de rozen uitdeel. Vandaag mag ik alleen aan Harry een boeket rozen geven. Ik heb gekozen voor de blauwe, lavendelkleurige, zalmkleurige, gele en rode rozen. Iedereen komt rond mij staan, als teken dat ik mag beginnen.

''Goedenavond allemaal, jullie stellen zich vast vragen over mij en Harry. Ik zal het allemaal uitleggen. Toen ik Harry voor het eerst zag, was ik al volledig ondersteboven'' vertel ik, ik zie Harry blozen. Ik glimlach kort en ga dan verder met vertellen.

''We praatten en leerden elkaar steeds beter en beter kennen. Ik werd verliefd op hem, ik heb nog nooit zo veel van iemand gehouden. Op groepsdate, heb ik Harry als mijn vriendje gevraagd. Hij zei 'ja' maar al snel kreeg ik een schuldgevoel en maakte ik het uit. Ik voel me nog steeds schuldig tegenover de rest want dit is niet hoe het programma had mogen verlopen maar, zoals Kate zei, liefde kun je niet tegenhouden. En ik wil het niet meer tegenhouden. Daarom stopt het programma vandaag en zou ik graag verder gaan met Harry. Hazz? Wil je eventjes naar voor komen?'' vraag ik, Harry knikt blozend en komt naar me toe. Ik neem het boeket vast en geef het aan hem.

''De kleuren van de rozen hebben een belangrijke betekenis voor in onze relatie. Blauw staat voor mijn, in het begin, geheime liefde voor je'' zeg ik oprecht tegen hem, hij bloost nog harder en ik ga weer verder.

''Lavendel staat voor mijn liefde voor je, die er al was op het eerste gezicht. Zalm symboliseert mijn verlangen en opwinding die ik bij je heb. Geel doet me denken aan je vrolijkheid en warmte. Rood is voor mijn liefde voor je, want ja Harry, ik houd ongelofelijk veel van je'' sluit ik mijn toespraakje af. Harry heeft tranen in zijn ogen en glimlacht breed. Hij drukt zijn lippen op de mijne; Ik glimlach breed en beweeg mijn lippen tegen die van hem aan. Het is een liefdevolle kus die verbroken wordt door Kate die begint te kuchen. We laten elkaar grinnikend los en kijken dan naar de andere jongens...


𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu