Part 49

203 8 0
                                    

Pov Louis:

Harry en ik liggen op ons bed in onze hotelkamer. Hij speelt met mijn haar terwijl ik nadenk over vandaag. Wij gaan trouwen. Harry heeft mij ten huwelijk gevraagd. Hij wordt de mijne en ik de zijne. Glimlachend denk ik na over ons.

''Waaraan denk je?'' vraagt Harry die het door heeft.

''Aan jou, aan ons'' antwoord ik dromerig, Harry lacht.

''Welke film wil je kijken?'' vraagt hij dan uit het niets.

''Frozen, duh'' antwoord ik, Harry grinnikt door mijn antwoord en zet de film op. De iconische intro is te horen. Geconcentreerd, alsof we de film nog nooit gezien hebben, kijken we naar de film.

''Je hebt me daarstraks iets beloofd'' fluister Harry plots zwoel in mijn oor, ik weet meteen wat hij bedoeld.

Flashback:

''Wil je met me trouwen?'' vraagt Harry dan, ik knik heel snel.

''Ja, oh Harry'' huil ik terwijl hij recht komt en de ring over mijn vinger schuift. Ik omhels hem en druk mijn lippen passievol op de zijne. Ik hoor op de achtergrond luid gejuich en trek me dan weer terug uit de zoen. Er rollen ondertussen ook tranen over Harry's wangen.

''Ik ben zo blij dat je 'ja' zei'' grinnikt Harry tussen zijn tranen door, ik veeg met mijn duimen zijn tranen weg.

''Ja duh, tuurlijk zei ik 'ja', ik heb het hotste, liefste en grappigste vriendje ter wereld'' zeg ik met tranen in mijn ogen, Harry glimlacht en drukt zijn lippen nog eens even op de mijne.

''En dat vriendje krijgt vanavond een goede beurt van mij'' fluister ik zwoel in zijn oor, ik voel hem rillen wat dat me breed laat grijnzen...

Einde flashback

Ik grijns breed en knik waarna ik op zijn schoot kruip en mijn lippen op de zijne druk. De zoen zit vol lust maar ook vol liefde. Harry verdiept de zoen meteen. Onze tongen spelen een ruw en veelbelovend spelletje...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu