Part 30

266 9 0
                                    

Pov Louis:

Ik zet mijn top tegen zijn opening aan en stoot dan diep bij Harry naar binnen. Hij kreunt luid en krast zijn nagels in mijn rug. Hij bijt hard op zijn lip en drukt mij stevig tegen zich aan waardoor ik nu volledig in hem zit. Ik stoot hard en ruw in hem. Hij slaat zijn benen in mijn nek zodat ik dieper kan stoten. Mijn heupen worden langzamerhand moe door het stoten wat dat Harry blijkbaar merkt.

''Laat me je rijden'' hijgt hij, ik knik en draai ons om terwijl ik nog in hem zit. Harry zit op mijn heupen waardoor mijn vriend nu volledig in hem zit. Hij beweegt zijn heupen op en neer wat dat luide kreunen van ons beiden opleverd. Zijn handen plaatsen zich naast mijn hoofd zodat hij steun heeft. Zachtjes druk ik mijn lippen op de zijne terwijl hij me nog steeds berijd. Onze kreunen worden gedempt door de zoen. Harry's bewegingen worden steeds slordiger. Met een luide kreun van mijn naam, komt hij over zijn buik. Hij helpt me bij mijn orgasme komen dat ik niet veel later bereik met luid geschreeuw. Harry rijdt ons beiden door ons orgasme heen en gaat dan naast mij liggen. We ademen beiden nog zwaar door de inspanning en kijken naar de boven kant van het tentje.

''Ik houd van je Lou'' zegt Harry plots, ik voel dat ik bloos en glimlach blij. Wat zo'n korte zin wel niet kan betekenen. Harry gaat recht zitten en kijkt me gebroken aan. Verbaasd kom ik ook recht en kijk hem vragend aan.

''Wat is er Hazz?'' vraag ik, Harry's lip begint te trillen.

''W-waarom zei je het niet terug?'' vraagt hij snikkend, dan merk ik het? Ik was zo blij dat hij dat zei dat ik het vergat terug te zeggen. Snel slaag ik mijn armen om hem heen.

''Oh sorry Hazz, ik was onder de indruk van je woorden. Tuurlijk houd ik ook van jou'' ratel ik, Harry grinnikt tussen zijn tranen door en trekt zich terug uit de knuffel om me een kusje te geven. Ik veeg zijn tranen af en kijk hem glimlachend aan.

''Je bent veel mooier zonder die tranen'' glimlach ik, Harry lacht kort en kijkt me dan verlegen aan.

''Wat gaan we nog doen?'' vraagt hij, ik denk kort na maar kom dan op het ideale idee.

''Een film?'' stel ik voor, Harry knikt. We doen propere boxers aan en nemen er de laptop bij...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu