Part 44

213 9 0
                                    

Pov Harry:

Ik denk na over Liam's plan voor het aanzoek en eigenlijk vind ik het een heel goed idee.

''Oké we doen het'' zeg ik. Niall en Liam glimlachen blij. Ik neem mijn laptop erbij en boek twee kamers in het hotel. Eén voor Niall en Liam en één voor mij en Louis.

''Dus over een week vertrekken we al naar Disneyland?'' vraagt Liam verwonderd, ik knik blij.

''Heb je al een ring?'' vraagt Niall, ik knik en haal het zwarte doosje uit mijn broekzak en geef het aan Niall. Hij kijkt bewonderend naar de ring.
''Wow Harry, dit is een prachtige ring!'' roept hij enthousiast en geeft hem aan Liam door die er ook heel enthousiast over is. Dan hoor ik plots de voordeur opengaan. 

''Ben thuis babe'' roept Louis vanuit de gang. Geschokt kijken Niall, Liam en ik elkaar aan. Snel geeft Liam de ring en het doosje aan mij zodat ik hem rap kan wegsteken. Louis komt net binnen als ik de ring in mijn broekzak aan het steken ben. Hij kijkt ons vragend aan.

''Wat is dat?'' vraagt hij nieuwgierig zoals hij is. 

''Dat is de euhm USB van mijn werk'' zeg ik dan, Louis knikt twijfelend. Ik heb al twee jaar een eigen lingeriemerk. Geloof me als ik zeg dat Louis echt ongelofelijk goed staat met lingerie. Zo ben ik er ook op gekomen om een lingeriemerk te ontwerpen en dat loopt aardig goed.

''Oh oké'' reageert Louis. Hij komt naar me toe en geeft een kus op mijn lippen waarna hij naar boven gaat om te douchen zoals hij altijd doet na de opnamens van de videoclip.

''Dat was op het nippertje'' zucht Niall, ik en Liam knikken opgelucht. Ik ga snel het doosje met de ring in verstoppen voordat Louis terug beneden is...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu