Part 27

269 11 0
                                    

Pov Harry:

Niall en Liam kijken ons grijnzend aan terwijl Justin, Micheal, Calum, Stan en Thomas verdrietig kijken en Sam, James en Luke best gelukkig voor lijken.

''Goed, jongens, het is inderdaad niet volledig verlopen zoals gepland maar het doel was dat Louis zijn ware liefde hier vond en die heeft hij volgens mij wel gevonden. Ik ga aan iedereen vragen om de koffers in te pakken, jullie vertrekken morgen naar huis. Louis en Harry, jullie blijven hier nog een weekje op vakantie om elkaar nog wat beter te leren kennen en de pers te kunnen ontlopen'' deelt Kate mee. Iedereen knikt en gaat naar villa, ook ik ga mee naar de villa om mijn spullen te pakken. Louis wacht buiten op me bij Kate. Samen met Niall en Liam, ga ik naar onze kamer. We pakken snel onze spullen in en gaan weer naar buiten.

''Jongens?'' vraag ik waarna ze me vragend aankijken.

''We blijven toch wel vrienden hé?'' ze beginnen te lachen en knikken hevig waarna we een groepsknuffel houden.

''Tuurlijk blijven we vrienden'' grinnikt Liam als we terug trekken, ik glimlach blij.

''En hoe zit het met jullie?'' vraag ik, doelend op Niall en Liam's relatie. Ze beginnen hevig te blozen.

''Wel euhm het plan is om de eerste maanden, samen, in mijn huis te gaan wonen, aangezien ik een eigen huis heb en Liam niet. En om dan samen een huis te kopen'' vertelt Niall me, ik begin als een histerische fangirl, in het rond te springen.

''Oh ik ben zo blij voor jullie!'' roep ik waarna ik ze nog eens een knuffel geef.

''Ik ga jullie missen guys. Vanaf dat ik en Louis in Londen zijn, spreken we meteen af'' zeg ik terwijl ik terug trek uit de knuffel. Niall en Liam knikken instemmend waarna ze in het busje stappen dat naar de luchthaven gaat. Ik ga naar Louis en spring in zijn armen. Hij lacht en geeft me een kusje in mijn nek terwijl hij me weer neer zet.

''Wel, ik ben echt heel blij voor jullie jongens. Bij deze, mogen jullie samen naar de villa van Louis gaan en jullie vakantie van start laten gaan'' zegt Kate vrolijk, Louis glimlacht breed en neemt mijn hand vast waarna hij me mee trekt naar zijn villa...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu