Pov Louis:
Ik pak de laatste koffer uit de auto en sleur hem mijn huis in. Eindelijk zijn we thuis. Nu kan alles echt beginnen. Het begin van het mooie leven van mij en Harry. Glimlachend ga ik naar hem toe en sla mijn armen langs achter om hem heen. Harry lacht en draait zich om in mijn greep waardoor we elkaar kunnen aankijken.
''Ik hou van je, Lou'' stamelt Harry, ik glimlach en druk mijn hoofd tegen zijn borst aan.
''Ik houd ook van jou, Hazz'' zeg ik dan terug. Harry speelt met mijn haar terwijl mijn hoofd nog steeds tegen zijn borst lig.
''Pizza bestellen en film kijken?'' stel ik voor na een tijdje rechtstaand knuffelen. Ik voel Harry knikken. We bestellen 2 pizza's en beginnen al vast met het kiezen van een film.''Drama?'' stelt Harry voor, ik schud meteen mijn hoofd en stel Frozen voor. Harry begint luid te lachen door mijn voorstel.
''Lou, ben je echt serieus?'' vraagt hij na wat gelachen te hebben, ik knik. Harry pruttelt tegen maar ik zet door en een paar minuten later speelt de intro van Frozen af. Met een diepe zucht komt Harry naast me zitten nadat hij de pizza's had aangenomen van de pizzabezorger. Al meezingend met de liedjes, eet ik mijn pizza op. Harry lacht door mijn enthousiasme en zingt de refreintjes meer. Ik merk op hoe goed Harry eigenlijk wel niet kan zingen wat dat me verbaasd naar hem laat kijken. Als hij mijn blik ziet, stopt hij met zingen en kijkt me vragend aan.''Je kunt zo mooi zingen'' stamel ik, Harry loopt rood aan en schudt zijn hoofd. Ik nestel me tegen hem aan en kijk hem aan terwijl hij door mijn haren gaat.
''Je stem is prachtig, Hazz. Je moet er echt gebruik van maken'' vertel ik hem, Harry begint weer te blozen en haalt zijn schouders op.''Ik weet het niet, Lou'' zucht hij, ik geef hem een kusje op zijn wang en besluit het hierbij te laten. Ik verzin nog wel iets...
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...