Part 43

205 9 0
                                    

Drie jaar later...

Pov Harry:

''Hey Ni en Li'' begroet ik hun vrolijk waarna ik hen binnen laat. We zijn elkaar veel blijven horen na het bachelor-avontuur en Niall en Liam zijn nog steeds een stel. Ze trouwden zelfs een paar jaar geleden.

''Hey Hazza, waarom moesten we zo dringend komen?'' vraagt Niall nieuwsgierig.

''Wel ik wil Louis ten huwelijk vragen ma-''

''OMG!! YES!!! Eindelijk!! Waar en hoe ga je het vragen?'' juicht en vraagt hij enthousiast, ik grinnik door zijn enthousiasme.

''Dat wou ik eigenlijk aan jullie vragen'' mompel ik dan terwijl ik hun smekend aankijk.

''Waar houden jullie beiden van?'' vraagt Liam, ik denk even na maar Niall komt al snel met een antwoord.

''Seks'' grijnst hij, ik voel me blozen en grinnik kort.

''Het zou wel heel origineel zijn'' zegt Liam bedenkelijk. Ik en Niall lachen met Liam's opmerking en dan denken we samen weer na.

''Ik en Louis hebben een grote Frozen-obsessie...'' mompel ik na een tijd nadenken. Niall en Liam kijken me verbaasd aan.

''Waarom wisten wij dat niet?'' vraagt Niall verontwaardigd, ik lach.

''Euhm..'' bloos ik terwijl ik denk aan hoe vaak ik en Louis wel niet seks hebben gehad tijdens die film.

Niall en Liam grijnzen breed waardoor ik nog harder moet blozen.

''Maar nu weten we wel waar je hem ten huwelijk moet vragen hé'' deelt Liam mee, ik Niall kijken hem vragend aan.

''Waar dan?'' vraagt Niall.

''In Disneyland'' antwoordt Liam...

HAPPY ANTI-HOMOPHOBIA DAY!!!!! 👩‍❤️‍💋‍👩💑💜🏳️‍🌈

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu