Part 12

278 9 3
                                    

Pov Louis:

Ik kom aan in de villa waardat Kate me al staat op te wachten.

''Louis, wij moeten eens praten he'' zegt ze begrip vol. Ik knik en volg haar naar binnen.

''Dat van met Harry, ga je aan de groep moeten vertellen'' ik knik

''Dat weet ik''

''Oké, over een kwartier gaan we naar ze toe'' ik knik, Kate gaat weg. Wat ik aan de jongens vertellen? De waarheid natuurlijk maar over mij en Harry? Ik voel me zo gelukkig bij hem maar ik ken hem ook nog maar amper...

Pov Harry:

Louis komt de tuin ingewandeld. We moesten van Kate allemaal naar hier komen omdat Louis ons iets wou vertellen.

''Hey jongens. Deze namiddag tijdens de groepsdate, had ik het heel gezellig met Harry. We hadden voor de groepsdate ookal gepraat en het klikte echt. Daarstraks hebben we gekust en heb ik hem als mijn vriendje, wat dat een overhaaste vraag was'' ai. Die laatste woorden raken me echt. Bekent het dan niks voor hem?!

''Ik probeer iedereen een gelijke kans te geven. Ook begrijp ik dat je dit niet kunt en het programma liever wilt verlaten, die keuze is volledig aan jezelf. Maar ik ga me volledig openstellen, niet alleen naar Harry maar naar iedereen''

En dat gebeurde ook. Zayn, Connor en James besloten uit het programma te stappen. Louis stelde zich naar iedereen open en praatte met iedereen, ook met mij. Ik blijf de klik tussen ons voelen maar heb hem nog niet durven aanspreken over het vriendje-gedeelte van zijn speech. En dat wil ik vanavond doen op de cocktailparty. Als Luke en Louis klaar zijn met praten en Luke opstaat, zie ik mijn kans om naar hem heen te gaan, wat dat ik dan ook direct doe.

''Hey'' zeg ik verlegen als ik bij hem aan kom. Hij kijkt me glimlachend aan.

''Hey'' zegt hij terug, ik ga naast hem zitten.

''Ik denk dat het wel een beetje op zijn plaats als we even praten he'' zeg ik op een lieve manier, hij knikt. We kijken elkaar aan. Oh god die ogen en zijn ongelofelijk zachte lippen die ik o zo graag nog eens zou willen kussen.

''Was je vraag ofdat ik je vriendje wou zijn, eigenlijk wel oprecht?'' vraag ik na wat gestaar in elkaars ogen en lippen.

''Tuurlijk Harry! Maar ik kan dat niet maken tegenover de anderen'' antwoordt hij snel.

''Ja, dat snap ik. Maar je zei dat het een overhaaste beslissing was'' mompel ik, hij slaat en arm om me heen.

''Dat was het ook maar ik zou wel niks liever willen'' verbaasd kijk ik hem aan.

''Op deze manier kun je je niet openstellen voor de anderen'' antwoord ik, hij knikt en zucht diep.

''Dat weet ik maar ik doe mijn best'' zucht hij, ik knik en knuffel hem. Hij knuffelt me terug en fluistert in mijn oor: ''you're mine''. Voor dat de woorden kunnen doordring zet hij een hickey in mijn nek onder mijn haar. Ik kreun zachtjes waardoor ik hem voel grijnzen. We trekken ons terug uit de knuffel en kijken elkaar blozend aan. Dan horen we gekuch naast ons. Ik kijk naast me zie Ashton staan.

Ahhhh Harry's nieuwe liedje!!!!!!!!!!! As it was!!!! I love it!!!!

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu