Pov Louis:
Hand in hand komen Harry en ik aan bij het Disney-kasteel. Niall en Liam houden hun gsm's op ons gericht, geen idee waarom maar ik negeer het. Als we voor het kasteel staan, laat Harry mijn hand los wat dat mij naar hem laat kijken. Hij gaat op zijn knie zitten en neemt mijn hand vast. Mijn andere hand sla ik voor mijn mond terwijl de tranen al in mijn ogen springen.
''Lieve Louis, ongeveer drie en een half jaar geleden, hebben we elkaar leren kennen via The Bachelor en wat ben ik nog steeds dankbaar dat ik daar aan heb meegedaan. Anders hadden we elkaar waarschijnlijk nooit ontmoet en jij bent het mooiste wat dat ook in mijn leven is gekomen'' zegt hij met tranen in zijn ogen, mijn tranen rollen ondertussen al over mijn wangen.
''Na deze drie en een half jaar weet ik zeker dat ik voor altijd bij je wil zijn. Dus bij deze, lieve Lou,'' hij neemt een zwart doosje uit zijn jas en doet het open. Er zit een prachtige verlovingsring in.
''Wil je met me trouwen?'' vraagt Harry dan, ik knik heel snel.
''Ja, oh Harry'' huil ik terwijl hij recht komt en de ring over mijn vinger schuift. Ik omhels hem en druk mijn lippen passievol op de zijne. Ik hoor op de achtergrond luid gejuich en trek me dan weer terug uit de zoen. Er rollen ondertussen ook tranen over Harry's wangen.
''Ik ben zo blij dat je 'ja' zei'' grinnikt Harry tussen zijn tranen door, ik veeg met mijn duimen zijn tranen weg.
''Ja duh, tuurlijk zei ik 'ja', ik heb het hotste, liefste en grappigste vriendje ter wereld'' zeg ik met tranen in mijn ogen, Harry glimlacht en drukt zijn lippen nog eens even op de mijne.
''En dat vriendje krijgt vanavond een goede beurt van mij'' fluister ik zwoel in zijn oor, ik voel hem rillen wat dat me breed laat grijnzen...
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...