Part 29

285 9 0
                                    

Pov Harry:

Ik zie dat Louis ondertussen een bobbel in zijn broek heeft gekregen. Fier grijns ik er naar en knijp er zacht in wat dat hem laat kreunen.

''Hazz, please'' hijgt Louis, ik grinnik en trek mijn t-shirt uit. Het uitzicht van Louis, hijgend onder me smekend om meer. Ik grijns en drukt mijn lippen op de zijne. Het is een ruwe zoen vol lust en verlangen. Hij maakt mijn broek los en trekt hem naar beneden. Ik maak zijn broek ook uit en gooi onze kleding uit de tent omdat het tentje niet geweldig groot is. Louis lacht door mijn actie maar kreunt al snel als ik over zijn boxer heen lik. Plots schiet hij recht en kruipt het tentje uit. Verbaasd kijk ik hoe hij uit het tentje verdwijnt en terug komt met een doos in zijn handen.

''Liggen'' beveelt hij me, ik doe wat hij zegt en ga op mijn rug liggen. Louis komt over me hangen en geeft de doos. Ik maak het open en kijk verbaasd op als ik in de doos seksspeeltjes zie liggen. Een dildo, een vibrator, een buttplug, handboeien,... Louis kijkt me zenuwachtig lipbijtend aan.

''Zou je dat euhm fijn vinden?'' vraagt hij onzeker.

''Ik heb het nog nooit geprobeerd maar sta er wel voor open'' antwoord ik, Louis zucht opgelucht en ik zet de doos naast me neer. Louis pakt er de handboeien uit en maakt mijn handen vast boven mijn hoofd. Mijn adem wordt steeds zwaarder en zwaarder. Hij pakt de vibrator en zet hem op stand twee. Wrijvend beweegt Louis de vibrator over mijn boxer heen met, ondertussen, een boner in. Ik kreun luid van genot. Louis gaat er nog een paar keer over en trekt dan mijn boxer uit. Mijn erectie staat direct tegen mijn buik aan. Hij likt zijn lippen en beweegt zijn vingers over mijn opening heen. Mijn kreunen vullen het tentje wanneer Louis een vinger naar binnen brengt. Hij beweegt zijn vinger op en neer en steekt er al snel een tweede vinger bij. Ik knijp de dekens fijn. De derde vinger die er bij komt, laat me schreeuwen van genot. Louis' vingers gaan snel op en neer en krullen zich soms. Dan haalt hij zijn vingers uit me, ik jammer door het lege gevoel maar dat wordt al snel opgevuld door... een vibrator? Louis zet de vibrator een standje hoger.

''Oh Lou!'' kreun ik luid, zijn bewegingen gaan steeds sneller en sneller en ik voel mijn hoogtepunt aankomen. Net voordat ik ga komen, haalt hij de vibrator uit me. Hij trekt snel zijn boxer uit. Zijn vriend pompt direct tegen zijn buik aan. Beiden grijnzen we breed waarna hij zijn top tegen mijn opening aanzet...

Smut!!!! Wordt in het volgende deel vervolgd!

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu