Part 52

191 7 0
                                    

Pov Harry:

''Speechen! Speechen! Speechen!'' moedigt de hele tent ons aan. We gaan rechtstaan en kijken elkaar aan, niet-wetend wat te zeggen.

''Uhm, bedankt iedereen om te komen. Uhm Lou, bedankt om daarstraks 'ja' te zeggen'' grinnik ik die besloot het woord te nemen.

''Graag gedaan Hazz. Dat was wel het minste wat dat ik terug kon doen na gisterenavond'' antwoordt Louis grijnzend, iedereen lacht door Louis' opmerking terwijl ik rood aan loop. Hij slaat zijn armen rond mijn middel heen en trekt me dichter tegen hem aan.

''Smakelijk eten'' zegt Louis voordat we terug gaan zitten. Iedereen begeeft zich naar het buffet. Ook ik en Louis schuiven aan.

''Dat weten we dan ook al weer hé broertje'' zegt Gemma grijnzend tegen me. Ik voel dat ik terug rood word. Gemma loopt lachend weg. Louis en ik scheppen eten op en gaan dan terug naar onze plaatsen. We praten onze gezinnen die met ons aan de tafel zitten. Als we uitgegeten zijn, start de DJ de muziek. Het eerste liedje hebben Louis en ik uitgekozen: Kiss Me van Ed Sheeran. We begeven ons naar de dansvloer. Louis' handen liggen om mijn nek heen geslagen en de mijne om zijn heupen. We wiegen mee met de muziek terwijl dat we elkaar glimlachend aankijken.

''Ik hou zoveel van je'' zegt Louis plots. Ik glimlach naar hem en kus hem op zijn lippen, zacht en liefdevol.

''Ik nog meer van jou'' zeg ik als we terugtrekken.

''Nee nee dat kan niet'' zegt hij protesterend terug. Ik grinnik en schud mijn hoofd.

''Toch wel'' grijns ik terug, Louis schud lachend zijn hoofd en legt zijn gezicht dan in mijn nek. Hij geeft zachte kusjes in mijn nek waardoor ik genietend zucht.

''Vannacht ga ik je nog harder laten genieten'' fluistert hij zwoel, ik maak een instemmend geluidje terwijl ik zacht bloos...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu