Part 56

213 8 1
                                    

Pov Harry:

Mijn ogen gaan langzaam open. Ik bevind me in de armen van mijn naakt vriendje wie dat eigenlijk mijn man is. 'Mijn man', het klinkt zo officieel en bezitterig. 'Mijn vriendje' klinkt zo lief en schattig. Op de dag dat Louis over mij durft te spreken als 'mijn man', zet ik hem een week zonder seks, zeker weten.

Blij sla ik mijn armen om mijn vriendje heen en knuffel me tegen hem aan. Hij grinnikt en opent zijn ogen.

''Good morning beauty'' begroet hij me, ik voel dat ik bloos en verstop mijn gezicht in zijn nek.

''Good morning babe'' fluister ik terug. Louis slaat zijn armen steviger om me heen. We kijken elkaar glimlachend aan en, zonder het oogcontact verbreken, verstrengelen we onze vingers. We kijken naar onze handen. Louis trekt ze rustig naar zijn mond toe en kust ze, zacht en liefdevol. Ik kijk naar hoe hij onze handen vol zet met zachte kusjes.

''Ik hou van je, Lou'' zeg ik gemeend uit het niets. Louis kijkt glimlachend op en kust me liefdevol.

''Ik hou nog meer van jou, Hazzie'' zegt hij terug als we onze kus verbreken.

''Dat kan niet'' zeg ik direct.

''Oh ja, toch wel'' knikt Louis, lachend schud ik mijn hoofd en kus zijn lippen. Louis kust me meteen terug. Ik weet het zeker, deze jongen wil ik nooit meer laten gaan...

~einde~

Omg!!!! Mensen dat was het dan! Hopelijk vonden jullie het een leuk boek! Ik ben best fier op mezelf dat ik een boek van 57 delen heb geschreven. Heel erg bedankt voor het massaal lezen en stemmen, dat heeft echt voor motivatie gezorgd!

Dankjulliewel!! <333

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu