Part 23

265 9 2
                                    

Pov Harry:

Ik kom in de woonkamer aan maar ik zie niemand. Verward kijk ik om me heen. Waar hangt iedereen uit? Ik kijk door de raam die zicht heeft op het zwembad, daar zie ik Thomas, Sam en Justin. Ik besluit om niet naar ze toe te gaan. Niet alleen omdat ik er geen zin in heb maar omdat ik niet wil dat ze vragen stellen over mij en Louis. Ik kan namelijk heel slecht liegen. Ik besluit om in de zetel te gaan liggen en te wqchten tot Niall en Liam klaar zijn.

Na een tijdje in de zetel te wachten, komt Niall naar de woonkamer. Hij doet alsof er niks gebeurd is en komt naast me in de zetel zitten. Ik kijk hem aan en schiet in de lach. Niall schiet ook in de lach. Ik glimlach naar hem om te laten zien dat ik blij voor hem ben. Hij glimlacht terug.

''Oké wat is er gebeurd tussen jullietoen ik weg was?'' vraag ik grijnzend, Niall loopt rood aan.

''Wel euhm we waren alleen in onze kamer en euhm ik kwam net uit de douche en ga terug onze kamer in met enkel een handdoek om mijn middel want ik was mijn kleding vergeten. Ik ging dus de kamer weer binnen, Liam keek me aan en begon hevig te blozen waardoor ik ook bloosde. Ik pakte mijn kleding en wou terug naar de badkamer gaan maar Liam pakte me bij mijn heupen en trok me mee in bed. Ik kijk even verbaasd maar toen drukte hij zijn lippen op die van mij'' vertelt Niall me, ik begin histerisch te fangirlen.

''En hebben jullie het toen ook gedaan?'' vraag ik alsof het een doodnormale vraag is. Niall bloost en verbergt zijn gezicht in een kussen. Ik lach en Niall grinnikt. Hij komt weer recht en kijkt me grijnzend aan.

''En wat hebben jij en Louis gedaan?'' hij wiebelt zijn wenkbrauwen, ik voel mijn wangen rood worden als ik terug denk aan onze nacht.
''Oh my god!!! JULLIE HEBBEN HET GEDA-'' ik sla mijn hand snel voor zijn mond om hem te laten stoppen met schreeuwen.

''Kom we gaan naar Liam dan hoef ik niet alles twee keer te vertellen'' grinnik ik, Niall knikt en gaat mee naar de slaapkamer...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu