Part 54

190 8 0
                                    

Pov Louis:

Nadat we de sushi op aten, zijn we samen in bed gaan liggen. Deze keer lig ik tegen de bedframe en ligt Harry tussen mijn benen met mijn armen om hem heen, maar het gebeurt ook vaak dat ik tussen zijn benen lig, dat we naast elkaar liggen of op elkaar. Dat is het leuke, we hebben geen vaste plaatsen, het is altijd anders.

Ik ga met mijn handen door de haren van mijn krullige vriendje, ik weet dat hij nu mijn man is maar dat klinkt zo stijf. Harry duwt zichzelf harder tegen me aan waardoor hij met zijn kont tegen mijn deel aan schuurt.

''H-Hazz'' huiver ik, ''niet doen'' Ik zie hem grijnzen en hij doet het nog eens. Mijn vriend wordt langzamerhand hard. Harry draait zich om in mijn greep. Een grijns bespeelt zijn lippen terwijl hij subtiel zijn deel tegen mijn deel aan schuurt. Een onverwachte kreun verlaat mijn lippen. Harry grinnikt en rolt zijn heupen plagend over de mijne heen. Grommend draai ik ons om zodat ik vanboven lig. Ik laat mijn heupen over de zijne heen rollen. Harry zijn adem wordt zwaarder. Ik trek mijn en zijn t-shirt uit waarna onze broeken volgen. Mijn heupen schuren nu ruw over de zijn heen, met enkel de stofjes van onze boxers tussen onze delen. Zachte geluidjes van genot verlaten onze monden terwijl onze tongen rond elkaar heen draaien. Ik trek terug uit de zoen om beiden onze boxers uit te trekken. Harry zucht opgelucht wanneer zijn boxer uit is. Harry neemt onze lengtes vast met zijn handen en ik begin te schuren. ik kreun door het geweldige gevoel. Uit Harry's mond komen ook kreunen maar dit is niet voor lang genoeg.

''Please Lou, wil je in me voelen'' hijgt hij, ik kijk streng en geef hem een tik op zijn kont.

''Wie ben ik?'' vraag ik dominant.

''Daddy'' antwoordt Harry.

''Wie?'' vraag ik nog eens alsof ik het niet gehoord heb.

''DADDY'' kreunt Harry luid. Ik grijns en breng mijn hoofd naar Harry's oor. Ik sabbel op zijn oorlel wat dat hem zacht laat kreunen.

''Good, baby'' fluister ik zwoel in zijn oor.

''Please daddy'' smeekt Harry terwijl hij zijn heupen omhoog duwt, tegen de mijne...

Sorry dat ik stop midden in een smut!

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu