Part 10

297 9 1
                                    

Pov Louis:

Ik en Harry liggen knuffelend op de bank. Het voelt zo goed om bij hem te zijn maar ook zo oneerlijk tegenover de andere jongens.

''Harry, we gaan te snel. Dit is oneerlijk tegenover de andere jongens. Ik heb hun nog niet eens leren kennen. Ze hebben geen eerlijke kans gekregen'' hij kijkt me teleurgesteld aan.

''Waarom vroeg je me dan om je vriendje te zijn?'' vraagt hij duidelijk gekwetst.

''Omdat dat op dat moment het beste leek en je bent echt het beste wat dat me ooit is overkomen maar ik zit in een programma en ik moet iedereen een eerlijke kans geven'' hij kijkt naar beneden.

''Ik begrijp je wel maar op deze manier speel je met mijn gevoelens''

''Dat begrijp ik ook Harry. Maar we kunnen niet tegen de anderen zeggen dat wij iets hebben en dat ze naar huis mogen gaan he. Dat is ook tegen mijn contract in'' hij fronst bij het woord 'contract'.

''Ik heb hiervoor ook een contract moeten ondertekenen want ik moet me ook aan bepaalde dingen houden''

''Zoals?'' vraagt hij nieuwsgierig.

''Ik mag geen relatie starten tijdens het programma, geen seks enzo'' hij knikt begrijpend.

''Maar er is ook goed nieuws'' blij en nieuwsgierig kijkt hij me aan.

''Ik mag ook bij een ceremonie twee mensen naar huis sturen en ik mag kiezen met wie ik date''

''Nee. Je kunt niet alleen met mij daten. Je moet inderdaad iedereen een eerlijke kans geven'' na die woorden staat hij op en gaat terug naar de rest.

Pov Harry:

Ik sta op en ga terug naar de rest. Niall en Liam zitten elkaar blozend aan te staren dus die ga ik niet storen. Daarom zet ik me bij Connor en Stan.

''Was het gezellig met LoUis?'' vraagt Connor op een valse manier, ik kijk hem vragend aan.

''Waarom doe je zo?'' vraag ik niet begrijpend.

''Ik en Connor hebben jullie wel bezig gehoord. Louis heeft jou gevraagd als zijn vriendje'' met mijn mond vol tanden kijk ik ze aan. Ze hebben gelijk.

''Zeg het niet tegen de rest please'' mompel ik na een tijdje. Ze grijnzen gemeen.

''Dat had je gehoopt he'' grijnst Stan voordat hij weg loopt met Connor. Verstijfd blijf ik zitten. Zouden ze het echt aan de rest gaan vertellen?

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu