Part 46

199 11 0
                                    

Pov Louis:

''Hazz, mag die blinddoek af?'' vraag ik verveeld, die blinddoek is echt irritant. Dan voel ik plots twee grote handen prutsen aan de blinddoek die een paar seconden later afvalt. Ik kijk recht in de smaragd groene ogen voor me waardoor ik moet glimlachen. Harry drukt zijn lippen liefdevol op de mijne.

''Moeten we nog lang in de trein zitten? En het is hier zo donker'' zeur ik, Harry grinnikt en slaat zijn armen om me heen waarna ik mijn hoofd op zijn schouder leg.

''Het is niet lang meer, babe. Voor je het weet, zijn we er'' stelt hij me gerust op een fluistertoon, ik knik goedkeurend en voel mijn ogen dan langzaam dichtvallen...

-

''Lou, wakker worden'' fluistert iemand, ik kreun protesterend terwijl ik mijn ogen dichthoud.

''Babe, we zijn er'' zegt dezelfde stem weer, direct schieten mijn ogen open. We zijn er. Eindelijk mag ik weten wat dat de verrassing is. Ik pak Harry's hand vast en trek hem uit de trein. Niall en Liam komen een paar seconden later ook uit de trein gestapt hun eigen en de koffers van mij en Harry vast.

''Jullie hebben echt geluk dat jullie ons hebben want anders waren jullie je bagage kwijt'' grinnikt Niall waarna hij onze koffers aan ons geeft. We namen de roltrap naar boven en dan zie ik waardat we zijn.

''DISNEYLAND'' schreeuw ik blij waarna ik om Harry's nek vlieg waardoor we samen op de grond vallen met mij op hem. Ik geef hem een kusje op zijn lippen.

''Dankje dankje dankje dankje'' zeg ik hyper tegen hem, hij lacht en wijst naar Liam.

''Het was Liam's idee'' deelt hij mee.

''Wel euhm Liam, ik ga je geen kusje geven sorry'' zeg ik zogenaamd excuserend. Iedereen schiet in de lach waarna ik en Harry weer opstaan van de grond...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu