Part 20

305 9 2
                                    

Pov Harry:

Mijn ogen openen zich langzaam. Ik kijk om me heen en glimlach bij het zicht. Ik lig in Louis' armen. In de armen van Louis fucking Tomlinson. Voorzichtig til ik het deken op en kijk eronder en ja hoor, we zijn beiden naakt. Het was geen droom. Ik en Louis hebben het echt gedaan. Ik heb gewoon echt seks gehad met Louis Tomlinson. Het dringt allemaal nog niet echt tot me door maar het is wel allemaal aan het gebeuren. Dan voel ik Louis ook bewegen, hij kijkt me aan en glimlacht slaperig. We draaien ons naar elkaar toe zodat we met onze gezichten tegenover elkaar liggen en elkaar kunnen aankijken.

''Hi Hazz'' mompelt hij, ik glimlach.

''Hi Lou'' fluister ik terug, Louis' ogen worden groot.

''Je ochtendstem is zo schor en zo sexy'' mompelt hij bewonderend, ik grinnik en knuffel me nog meer tegen Louis aan.
''Wat gaan we er mee doen?'' vraag ik voorzichtig.

''Ik wil niemand anders Hazz. Ik wil enkel jou'' zegt Louis, ik voel dat ik bloos en glimlach.

''Ik wil ook enkel jou'' fluister ik terug, Louis glimlacht blij naar me en drukt zijn lippen op die van mij.

''Gaan we douchen?'' vraagt Louis als we terug trekken, ik knik. We gaan uit bed en nemen onze kleding. We maken onze weg naar de badkamer die zich in slaapkamer van Louis bevind. Aangezien we beiden nog naakt zijn, hoeven we ons niet uit te kleden en kunnen we direct in de douche. Ik draai de kraan open trek Louis mee onder de douche.

''Mag ik je haar wassen?'' vraag ik blozend, Louis knikt. Ik doe wat shampo op mijn handen en kneed het in zijn haar. Als ik zijn haar heb ingezeept, spoel ik het er uit en neemt Louis wat shampo in zijn handen om mijn haar te wassen.

''Euhm Hazz...'' begint Louis.

''Ja, wat is er Lou?''

''Zou je euhm wat willen bukken zodat er bij kan?'' vraagt hij zacht en beschaamd, ik grinnik en knik. Ik buk wat zodat hij er bij kan. Hierdoor hangt mijn hoofd voor zijn lengte. Ik voel mezelf al hard worden. Louis is de shampo in mijn haar aan het kneden en heeft niet door dat ik een boner heb...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu