Part 13

278 8 0
                                    

Pov Harry:

Ashton kijkt ons gebroken aan. In zijn ogen is verdriet af te lezen maar ook..woede?

''Ik had naar Zayn en Connor moeten luisteren. Tuurlijk behandel je niet iedereen gelijk!'' roept hij kwaad, hij wandelt snel terug naar de andere jongens. Ik en Louis volgen hem zo snel mogelijk.

''Ashton, kalmeer please..'' smeekt Louis, Ashton kijkt hem razend aan.

''Jij en Harry moeten kalmer aan doen! Zayn en Ashton hadden fucking gelijk! Jij geeft niet iedereen een gelijke kans!'' roept hij luid. Ashton's gezicht is helemaal rood en hij wijst bij alles wat hij zegt naar Louis. Liam, die natuurlijk bij Niall stond, snelt naar Ashton toe.

''Ashton, doe even rustig. Hiermee los je niks op'' probeer Liam hem te kalmeren maar Ashton kijkt Louis alleen nog maar bozer aan.

''Ze zaten knuffelend op het bankje en keken elkaar dan super verliefd aan! Ze hebben iets!'' schreeuwt Ashton. Kate is er plots en komt bij Ashton staan en legt een hand op zijn rug.

''Ashton, ik denk dat het het beste is dat je even met mij meekomt'' zegt Kate, Ashton reageert niet en gaat mee met Kate. Iedereen kijkt hen na en dan is de aandacht gevestigd op mij en Louis. Ik krap ongemakkelijk in mijn nek.

''Wel euhm, ik denk dat we beter hier de avond kunnen afsluiten'' zegt Niall, iedereen mopelt wat en gaat naar hun kamers. Ik bedank Niall die dan ook naar zijn kamer gaat. Ik wil ook naar mijn kamer gaan maar Louis grijpt mijn onderarm vast en trekt me terug. Ik kijk hem vragend aan, hij drukt zijn lippen op die van mij. Ik doe hem snel van me af. Hij kijkt me verbaasd aan.

''Je brengt me in de war Louis. Eerst ben ik je vriendje, dan niet meer. Dan zeg je dat je me wel wilt en nu kus je me'' zeg ik licht geïrriteerd, Louis kijkt me begripvol aan.

''Hazz, ik...'' hij lijkt niet uit zijn woorden te komen. Ik laat hem achter en ren snel naar mijn kamer. Ik doe ruw de deur open. De jongens kijken me verbaasd en vragend aan ik barst in tranen uit. Niall komt naar me toe en slaat zijn armen om me heen.

''Gaan we even alleen zitten?'' vraagt hij, ik knik. We verlaten de kamer en gaan naar de woonkamer.

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu