Part 11

275 9 0
                                    

Pov Louis:

Ik kijk achter me en zie dat Stan en Connor rond Harry staan en het ziet niet echt vrolijk uit. Dan gaan Stan en Connor plots weg met een gemene grijns op hun gezicht, Harry blijft verstijfd staan. Ik ga naar hem toe.

''Hey Hazz, wat was er met Connor en Stan?'' vraag ik bezorgd.

''Ze hebben ons gehoord'' mompelt hij, 'ohw' is het enige wat dat ik kan uitbrengen. Dan zie ik Connor en Stan bij de anderen staan. Ik pak Harry's hand vast en trek hem mee naar hen toe.

''-en Harry zei 'ja' '' horen we Stan nog zeggen. De anderen jongens kijken hem met open mond aan. Dan kijken ze boos en teleurgesteld naar mij.

''Sorry jongens. Het is waar, ik heb dat inderdaad aan Harry gevraagd en hij zei 'ja' maar ik besefte een paar minuten later ook dat het oneerlijk was tegenover de rest die dat ik ook een kans moet geven'' Harry staat een beetje awkward naast me, de andere jongens kijken nog steeds teleurgesteld.

''Ik denk dat het beter is dat we deze GROEPSdate stoppen'' zegt Luke met de nadruk om 'groeps', de rest knikt. De date wordt gestopt. Ik ga weer terug met een ander busje en de andere jongens weer samen, ook Harry.

Pov Harry:

Ik stap in het busje en ga ergens zitten. We zitten in een soort van cirkel. Niemand kijkt me aan.

''Het spijt me'' mompel ik na een tijdje. Iedereen kijkt me aan. Sommigen boos, sommigen meelevend.

''Het spijt je helemaal niet'' zegt Zayn, eigenlijk heeft hij gelijk.

''Je hebt gelijk. Ik heb al jaren een gigantische crush op hem. Natuurlijk spijt het me niet maar iedereen moet een gelijke kans krijgen, dat vond Louis ook'' de meeste knikken instemmend. Zayn, Ashton, Connor en Stan draaien met hun ogen.

''Jullie moeten Louis een tweede kans kunnen geven'' neemt Niall het voor me op, ik glimlach dankbaar naar hem.

''Ik zal het proberen'' mompelt Stan dan, Ashton geeft uiteindelijk ook toe maar Zayn en Connor niet. Hun zaak.

Na een half uurtje rijden, komen we aan in de villa.

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu