Pov Louis:
Ik trek Harry mee naar mijn villa. We gaan naar binnen, ik weet al wat dat er ons binnen te wachten staat. Mijn team heeft de hele woonkamer romantisch aangekleed met kaarsjes en heeft een dekentent gemaakt waardat gezellige lichtjes in hangen en onze favoriete pizza's in klaar staan.
Harry's mond valt open wanneer hij de tent ziet. Een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht waarna hij zijn armen om me heen slaat.
''Kom Hazz'' zeg ik terwijl ik zijn hand vastpak en hem mee trek naar het tentje. Giechelend neemt hij plaats op één van de kussens. Ik ga over hem zitten. We beginnen met eten en ik start een gesprek over onze toekomst.
''Dus wat wil je met ons doen als we terug naar Londen gaan?'' vraag ik waarna ik een stuk pizza naar binnen werk.
''Zo veel mogelijk bij je zijn'' antwoordt Harry direct waardoor ik een warm gevoel vanbinnen krijg.
''Als in samenwonen?'' pols ik voorzichtig zonder hem aan te kijken. Een paar seconden later voel ik zijn armen om mijn nek heen geslagen waardoor ik omval met Harry op me.
''Heel graag Lou'' fluistert hij zachtjes in mijn nek, zo zacht dat er een rilling door mijn lichaam heen gaat. Harry merkt het en blaast zachtjes in mijn nek waardoor ik kippenvel krijg. Hij plaatst zijn lippen op mijn huid en er begint zachtjes kusjes te zetten. Ik kreun binnenmonds en knijpt Harry's kont waardoor hij ook kreunt tegen mijn huid aan. Op een bepaald plekje begint hij te zuigen. Ik zucht genietend en trek zijn t-shirt uit. Harry gaat verder met zuigplekken zetten terwijl ik met zijn tepels streel. Hij stopt met zuigen en hijgt uit. Van dat moment maak ik gebruik om ons om te draaien zodat ik van boven lig. Grijnzend kijk ik hem aan en sluit ik mijn lippen om zijn tepel en begin eraan te zuigen. Hij kreunt luid en krast zijn nagels over mijn rug heen. Mijn lippen zetten zich verder naar beneden totdat ik bij zijn broek aan kom...
Sorry dat het zo laat online komt!
Oh. My. God. Die reads en stemmen gaan zo snel omhoog!! Dankjulliewel!!!!
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...