Pov Harry:
We gaan terug naar de rest. Ik ga weer bij Niall en Liam staan en Louis komt ook even bij ons staan. Mijn hart maakt een sprongetje wanneer hij me in mijn ogen kijkt. Ik bloos en Louis grinnikt kort. Terwijl we nog wat praten, gebeurde het wel vaker dat ik bloosde. Hij blijft met ons praten, hij is nog liever dan ik dacht. Maar dan komt Kate plots.
''Okay Louis, jongens. Dit was dan de eerste cocktailparty en dat betekent dat het nu de eerste roosceremonie is'' een zenuwachtig gevoel verspreidt zich over mijn lichaam. Zo'n ceremonie hebben we om de twee dagen en dan gaat er dus iemand naar huis.
We moeten allemaal op een trapje gaan staan in rijen van vijf. Naast Louis staat een tafeltje met veertien rozen op, er moet dus iemand naar huis. Kate geeft hem toestemming om te beginnen.
''Je verlegenheid, bescheidenheid en schoonheid hebben een enorme indruk op me gemaakt, Harry'' ik bloos hard door zijn woorden. Ik baan me een weg naar hem toe.
''Harry, wil je deze roos aanvaarden?'' vraagt Louis lief. Mijn hart gaat als een gek tekeer.
''Ja, heel graag'' zeg ik zacht. Hij glimlacht naar me en trekt me in een knuffel. Als we loslaten geeft hij me nog een kus op mijn wang. Ik bloos weer en ga verlegen, met de roos in mijn handen, terug naar de anderen. Louis deelt nog de andere dertien rozen uit totdat Josh overblijft. Hij kreeg geen roos en moet dus naar huis. We nemen afscheid van hem en hij neemt ook nog afscheid van Louis en gaat dan mee met Kate. Louis trekt zich ook terug om te gaan slapen en wij doen hetzelfde.
Ik plak de roos die ik van Louis heb gekregen, boven mijn bed. Ik lig trouwens samen met Ashton, Niall, Liam en Luke in een kamer. Tot hier toe vind ik dat het best goed tussen ons vijven klikt. We gaan allemaal in bed liggen en vallen in een diepe slaap.
Hey! Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden!!
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...