Pov Harry:
''-en dan kwam Kate me halen en gaven we nog een soort van afscheidskusje'' eindig ik mijn verhaal, Liam en Niall laten, voor de zoveelste keer, een 'ahw' horen. Ik bloos en grinnik. We praten nog wat bij en lachen veel totdat Justin binnen komt. Hij kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen maar het is niet bepaald een blij gezicht.
''H-hey Justin'' probeer ik zo zelfzeker mogelijk te zeggen.
''Waarom zeg je ons niks?'' vraagt hij halfschreeuwend.
''Jullie wisten toch dat ik bij Louis was?'' vraag ik verbaasd.
''Ja maar wat hebben jullie uitgestoken?'' vraagt hij iets rustiger.
''Ik moet zwijgen tot vanavond, sorry'' antwoord ik medelevend. Ik voel me er best slecht bij dat ik niks mag vertellen. Maar Louis moet zelf de kans krijgen om alles te vertellen. Justin knikt terwijl hij draait met zijn ogen.
''Dat was boeiend'' mompelt hij sarcastisch voordat hij de kamer verlaat. Ik kijk Niall en Liam die hun schouders ophalen.
''Zullen we naar de rest gaan?'' vraagt Liam, ik zucht zeurend omdat ik helemaal geen zin heb in al hun vragen maar Liam en Niall weten me toch te overhalen. We wandelen de woonkamer binnen waardat nu wel iedereen zit. Ik voel het bloed naar mijn wangen lopen en neem plaats naast Justin en Niall. Iedereen kijkt naar mij terwijl ik enkel naar mijn benen kan kijken.
''Vertel op'' zegt Thomas na een tijdje. Iedereen knikt instemmend, ook Niall en Liam wat me verbaasd laat opkijken.
''Ik euhm maag niks zeggen. Ik heb aan Louis en Kate belooft om te zwijgen zodat Louis zelf alles kan vertellen'' zeg ik stil zonder hun aan te kijken, bang voor hun reacties.
''Komaan Harry! Je was er zelf toch ook bij? Dan kun jij het ons toch ook vertellen?'' zucht Sam geïrriteerd, ik draai met mijn ogen.
''Louis wilt alles vertellen oké? Geef hem die kans, je moet nog wachten tot vanavond, dat is niet meer lang he'' zeg ik op een geïrriteerde toon. Iedereen draait met zijn ogen.
''Dan moet het wel serieus zijn he, als Louis het ons wilt vertellen...'' mompelt Thomas, de anderen knikken instemmend, behalve Niall en Liam. Ze zitten elkaar enkel wat aan te staren, te glimlachen en te blozen. De rest kijkt me geïrriteerd en teleurgesteld aan...
Harry's liedjes gisteren bij Coachella!!!!!! Ahhhh!!!!
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...