Pov Harry:
Na een paar uur gevliegt te hebben, landt het vliegtuig op de luchthaven van Milaan, in Italië dus. We stappen uit het privevliegtuig van Louis. Alleen de gedachten al dat Louis hierin heeft gezeten...
Als we een halfuur hebben gewacht op onze koffers, zijn ze er eindelijk en kunnen we vertrekken naar de villa waardat Louis is en alles zich zal afspelen.
''Jullie mogen jullie valiezen in de koffer doen en dan instappen'' zegt iemand van de cameraploeg want ja, dit wordt uitgezonden op tv, het enigste nadeel dus. We doen wat de vrouw zegt en dan vertrekt het busje.
''Over vier uurs komen we aan bij de villa waardat Louis op jullie zit te wachten, dus jullie krijgen allemaal een kwartier om je klaar te maken in onze dressing. Je neemt de outfit die hiervoor had meegenomen uit je handbagage en doet nog make-up ofzo op als je dat wilt'' we knikken waarna de eerste jongen zich al mag gaan klaar maken. Ondertussen praat iedereen wat met elkaar. Aangezien we in rijen over elkaar zitten gaat dat dus heel gemakkelijk. Iedereen is super vriendelijk en ik merk totaal geen concurrentie wat dat ik wel had verwacht. We leren elkaar allemaal beter en beter kennen terwijl we om de beurt ons gaan omkleden. Dan ben ik plots aan de beurt.
Ik begeef me naar de dressing waardat ik me begin om te kleden. Mijn outfit bestaat uit een zwarte skinny en een blauwe bloes die ik half dicht knoop.
Ik doe wat make-up op, niet te veel maar gewoon naturel. Als ik klaar ben, ga ik terug naar uit de dressing naar mijn plaats in de bus. Sommige mannen staren me met open mond aan. Ik besluit het gewoon te negeren en te gaan zitten. Gezellig praat ik mee met Niall, Liam en Zayn, ze zijn best leuk. Ik denk dat we wel vrienden kunnen worden ondanks dat we hier zijn voor dezelfde man.
Na nog veel gepraat te hebben en veel jongens zich nog hebben omgekleed, zijn we er. Om de beurt worden we uit de auto geroepen om even met Louis te praten enzo om vervolgens de villa binnen te gaan. Luke mag eerst daarna volgt Micheal, Niall, Josh, en dan ben ik het...
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...