Part 39

215 9 1
                                    

Pov Harry:

Ik trek Louis aan zijn hand mee door de winkelgangen. We zijn al drie weken in Louis' huis, maar hoe raar het ook is, we hebben sinds we hier zijn, hebben we nog niet eens boodschappen gedaan. Louis heeft een hoodie aan en heeft zijn kap op zodat hij minder snel herkent zal worden. Maar het duurt niet lang voor de eerste fan hem vindt.

''OMG!!!'' gilt ze en slaat haar armen om Louis heen. Louis glimlacht en slaat zijn armen ook om het meisje heen.

''Hoe noem je?'' vraagt hij als ze terugtrekken uit de knuffel. Ze bloost en vertelt Louis dan dat ze Sarah noemt. Ik schat Sarah ongeveer 16 jaar.

''Wil je graag op de foto?'' stelt Louis voor, Sarah knikt enthousiast. Ik kijk toe hoe ze haar gsm aan Louis geeft.

''Jij bent toch Harry hé? Het vriendje van Louis?'' vraagt ze ik knik blozen. Ze laat een 'ahw' en vraagt ofdat ik mee op de foto wil. Ik knik en ga bij Louis en Sarah staan. Louis neemt en een paar foto's en geeft dan de gsm terug aan Sarah. Ze bedankt mij en Louis voordat ze weg gaat. Als ik en Louis in de laatste gang aankomen, vliegt plots iemand om mijn nek. Ik gil uit paniek maar er wordt al snel een hand voor mijn mond geslagen. Louis draait zich verbaasd om, zijn ogen worden groot zodra hij me ziet in de armen van een man.

''Gore homo'' zegt de man met een stem die ik uit de duizenden herken...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu