Pov Harry:
''Ik ben oprecht blij dat jullie elkaar hebben gevonden. Louis heeft me naar je gestuurd om te zeggen dat het hem enorm hard spijt dat hij je zo erg in de war brengt'' ik glimlach en knik.
''Maar dit alles is wel heel oneerlijk tegenover de rest'' vul ik haar aan, waarop ze knikt.
''Het is wel oneerlijk ja maar Louis is hier heen gekomen om liefde te vinden en ik denk dat hij die gevonden heeft'' ik kijk haar verbaasd aan.
''Is Louis dan echt verliefd op mij?'' vraag ik verbaasd, ze knikt blij.
''Ik zie het aan alles! Hoe hij over je praat, zijn glimlach als hij bij je is, ik zie het ook op de camerabeelden'' oh ja, de camerabeelden! Helemaal vergeten. Ik bloos door haar woorden.
''En de andere jongens dan?'' vraag ik nieuwsgierig, Kate zucht diep.
''Ik weet zeker dat Louis zijn liefde bij jou gevonden heeft daarom kom ik je vragen ofdat je met hem op date wilt vandaag'' zegt ze enthousiast. Ik ben heel blij dat Louis mij vraagt maar dit is zo oneerlijk tegenover de rest.
''Ik zou niks liever willen maar dit is zo oneerlijk tegenover de rest'' mompel ik, ze knikt begrijpend.
''Louis wilt het programma stopzetten zodat hij met jou verder kan'' ik kijk haar verbaasd aan. Dit kan ze niet menen!
''Ma-maar...'' stamel ik.
''Kijk, de date houdt in dat je vierentwintig uurs bij Louis bent. In deze vierentwintig uurs mogen jullie doen wat jullie willen maar daarna zal hij moeten beslissen ofdat hij het programma wilt stil leggen of niet en dan moeten jullie ook beslissen ofdat jullie er als koppel uitkomen of niet'' vertelt Kate, ik glimlach.
''Dan zal ik maar eens mijn spullen gaan pakken he'' grinnik ik, Kate knikt.
''Oh ja Harry, je mag niks tegen de anderen zeggen'' ik knik en ga dan mijn spullen pakken. Ik negeer de vragende blikken van de andere jongens en ga met Kate naar Louis. Hij heeft een eigen huisje uit het zicht van de villa waardat de jongens zitten. Ik heb mijn tas in mijn hand en Kate klopt aan...
Sorry dat mijn parts zo kort zijn maar dat werkt voor mij motiverender.
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...