Part 34

259 9 0
                                    

Pov Harry:

''Komaan Lou! Straks komen we nog te laat!'' roep ik gestrest.

''Ja ja ik ben er'' zegt hij terug op het moment dat hij de deur uit komt lopen. Louis doet de deur van het huisje op slot en steekt de sleutel in de brievenbus. We verstrengelen onze vingers en lopen met onze koffers naar de taxi die ons naar de luchthaven van Milaan zal brengen. 

-

We stappen in Louis' privévliegtuig dat na een tijdje van de grond gaat. Glimlachend kijk ik uit het raam. Het was heel leuk in Italië maar ik kijk er ook enorm hard naar uit om samen met Louis samen te wonen en het echte leven samen te ervaren. 

''Ik kijk er naar uit'' deel ik mee, Louis kijkt me vragend aan.

''Naar wat?'' vraagt hij grinnikend.

''Naar samen zijn met jou'' stamel ik, Louis lacht en komt op mijn schoot zitten met aan elke kant langs mij, een knie. Hij slaat zijn armen in nek en kust mijn lippen. Het is liefdevol maar toch ruig. Zijn handen liggen al snel onder mijn t-shirt en mijn handen vlechten zich in zijn haren. Louis schuurt zacht zijn heupen over de mijne heen, zo subtiel mogelijk zodat ik het niet zou merken maar ik merk het wel en stop hem direct. Louis kijkt me hijgend en vragend aan.

''Is er iets Hazz?'' vraagt hij verbaasd, proberend zijn adem weer op een normaal tempo te krijgen.

''We zitten in een vliegtuig Lou, iedereen kan ons zien of horen'' antwoord ik, Louis grijnst en gaat van me af. Hij drukt op een knopje naast zijn stoel waardoor er een luik naar beneden komt. Door dat luik kunnen ze ons niet zien. Louis kruipt grijnzend weer op mijn schoot en legt zijn lippen weer op de mijne. Ruig bewegen ze over elkaar heen. Ik trek kort terug om zijn t-shirt uit te trekken. Hijgend kijken we elkaar aan. Zijn ogen staan donker en vol lust, netzoals de mijne waarschijnlijk. Onze lippen vinden elkaar al snel terug en gaan weer synchroon over elkaar heen. Louis' heupen rollen weer over de mijne heen wat dat me hard maakt...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu