Pov Louis:
Harry trekt zijn t-shirt uit. Direct laat ik mijn handen over zijn lichaam wrijven als een bezetene. Harry kreunt zachtjes en laat zijn stoel naar achteren gaan zodat we wat comfortabeler liggen. Mijn heupen rollen nog steeds over de zijne heen wat dat kreunen van ons beiden opleverd. Harry trekt terug en gaat rechtstaan met mij tegen hem aan. Hij neemt mijn handen vast en begint met me te walsen, zijn boner schurend tegen de mijne aan. Op een gegeven moment tilt hij me op en legt me zachtjes neer in zijn stoel waarna hij over me heen komt hangen. Nu heeft hij de leiding. Zijn lippen verkennen mijn nek en laten af en toe een zuigzoen achter. Steeds gaat hij verder naar beneden wat dat mijn adem doet versnellen. Hij likt rond mijn tepel heen wat dat mijn tenen laat krullen. Dan sluit hij zijn lippen er om heen en begint eraan te zuigen. Ik laat een luide kreun uit. Ik had nooit gedacht dat mijn tepels zo gevoelig waren. Hij zuigt er steeds harder en harder aan en laat af en toe zijn tong eroverheen gaan. Luide kreunen stoot ik uit door zijn aanrakingen. Ik word steeds meer opgewonden en voel mijn erectie groeien. Harry maakt mijn broek los en trekt hem in één keer uit. Zachtjes knijpt hij in boxer wat dat me laat smachten naar meer. Ik zucht geïrriteerd en trek mijn eigen boxer uit wat dat een vrij gevoel geeft. Harry lacht kort en trekt zijn boxer en broek uit. Zijn erectie pompt direct tegen zijn buik aan. Hij vingert me eerst open voordat hij zijn eigen vriend bij me naar binnen doet. Ik kreun luid als ik zijn vriend in me voel, zo groot. Hij begint ruw in me te stoten. Beiden kreunen we luid.
''Oh fuck Harry'' kreun ik, het geluid van onze kreunen en huid-op-huid bewegingen is te horen. Ik voel mijn hoogtepunt aankomen en wil mijn handen om mijn vriend heen slaan maar Harry tikt ze weg.
''Nee'' zegt hij doelend op mijn handen. Mijn ademhaling gaat ongecontroleerd snel.
''HAZZA'' kreun ik luid wanneer ik klaar kom, Harry grijnst breed en stoot door om zijn eigen orgasme te bereiken. Wanneer ik zijn stoten ongecontroleerd voel worden, weet ik dat hij zo zal komen. En inderdaad, hij kreunt luid mijn naam en komt dan in me. Een fijn warm gevoel verspreid zich in me. Hij rijdt zichzelf door zijn orgasme heen en glijdt dan uit me. Ik glimlach naar hem en omarm hem.
''Dit was echt geweldig, Hazz'' hijg ik, Harry glimlacht waarna hij mijn cum afveegt met een handdoekje.
''We gaan zo landen, doe uw gordels om'' wordt afgeroepen, ik en Harry doen snel onze kleding weer aan en nemen plaats in onze stoel waardat we de gordel om onszelf heen doen...
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...