Part 53

185 7 0
                                    

Pov Louis:

We sluiten de zaal af en geven de sleutel aan Harry's moeder. Zij wou voor ons de zaal morgen proper maken zodat wij konden genieten. We hebben vaak gezegd dat het niet hoeft maar ze stond erop en eigenlijk ben ik er nu ook wel blij mee.

De taxi brengt mij en Harry naar de vlieghaven. Na anderhalf uur zitten we in het vliegtuig naar Japan. Harry en ik wouden er al lang eens heen en als huwelijksreis is het ideaal. Het vliegtuig stijgt op en als we zijn opgestegen, doe ik mijn gordel los, net zoals Harry. Het is al half vier s'nachts en Harry en ik zijn stikkapot. We doen onze stoelen naar achteren en armsteun tussen onze stoelen naar beneden. Ik ga in zijn armen liggen en  voel langzaam mijn ogen dichtvallen.

-

Na een hele dag in het vliegtuig te zitten, met ontbijt en middagmaal, landden we in de luchthaven van Tokio. We stappen uit en halen onze bagage op waarna we met een taxi naar ons hotel worden gebracht. Een bediende brengt onze bagage naar de kamer nadat we incheckten aan de balie. Uitgeput laat ik me op bed vallen. Harry lacht en laat zich met een 'plof' op mij vallen. Ik lach door zijn actie en sla mijn armen om hem heen. We kijken elkaar glimlachend aan, zijn handen spelen met mijn haar en mijn handen liggen om houden hem vast. 

''Ik ben zo blij'' zegt hij dan na een tijdje stilte, ik glimlach naar hem en ga met mijn hand door zijn lange, bruine haren. 

''Ik ook'' zeg ik terug, Harry glimlacht naar me en tuit zijn lippen. Ik glimlach terug en geef een kusje op zijn lippen. 

''Gaan we roomservice doen?'' zucht Harry, ik grinnik en bestel sushi. Na een kwartier is een bediende er met onze sushi...

𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu