Pov Harry:
Ik open rustig mijn ogen en merk dat ik niet in bed lig en naast iemand lig. Dan herinner ik me dan Niall en ik hier in slaap zijn gevallen.
Flashback.
''Ik weet echt niet wat ik er mee aan moet Ni'' huil ik, ik neemt me in zijn armen en maakt geruststellende geluidjes.
''Je komt er wel uit. Geef het even wat tijd'' fluistert hij, ik knik.
''Dankje Ni'' glimlach ik door mijn tranen heen.
''Graag gedaan Hazz. Hier slapen?'' ik knik, Niall neemt me in zijn armen. Ik voel mijn oogleden dicht vallen.
Einde flashback.
''Goeiemorgen Hazz'' hoor Niall naast me zeggen. Zijn armen zijn nog steeds om me heen geslagen. Ik weet het, je zou denken: twee jongens die gay zijn liggen knuffelend in de zetel, ze zijn samen. Maar dit is anders. Ik ben hopeloos verliefd op Louis en Niall op Liam. Dan hoor ik voetstappen , ik kijk naar de deuropening. Liam.
''What the...'' stamelt Liam verbaasd, Niall wurmt zich uit de zetel en gaat rechtop zitten zodat hij Liam kan aankijken.
''We zijn hier gewoon in slaap gevallen na het praten'' mompel ik, Niall kijkt me dankbaar aan. Liam lijkt wel opgelucht te zuchten en komt dan bij ons liggen met een dekentje. We nemen elkaar in de armen en nestelen ons lekker samen onder het dekentje.
''What the fuck doen jullie'' lacht iemand, ik kijk op en zie dat het Thomas is. Ik haal lachend mijn schouders op. Hij schudt lachend zijn hoofd en begint de tafel te dekken. Een kwartier later zijn de andere jongens ook wakker. Ik, Niall en Liam zijn ook opgestaan uit de zetel en zitten aan de ontbijttafel die Thomas klaar zette. Iedereen is er behalve Ashton. Niemand heeft hem nog gezien sinds zijn woede uitbarsting. Dan komt Kate binnen. Ze neemt plaats aan de tafel tussen Luke en Sam.
''Goede morgen jongens! Jullie herinneren zich vast nog wel gisterenavond?'' iedereen knikt nieuwsgierig.
''Wel, Ashton heeft gisterenavond na het hele gebeuren, beslist om naar huis te gaan. Harry, wil je me even wilt helpen om zijn koffers in te laden?'' verbaasd kijk ik op en ga met haar mee naar de slaapkamer waardat Ashton sliep.
''Harry, het is niet toevallig dat ik jou heb meegevraagd'' ik knik.
''Dat dacht ik al'' ze gaat op het bed zitten en klopt naast zich neer als teken dat ik naast haar moet komen zitten.
''Over jou en Louis...'' ik knik en ze gaat verder...
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...