Pov Louis:
Ik neem Ashton even apart. Hij wordt direct heel blij en volgt me naar een bankje. We praten over vnalles en lachen veel maar plots wordt serieus.
''Louis, ik hou van je'' zegt hij, de woorden krijgen amper tijd om door te dringen want hij probeert me te kussen. Ik duw hem net optijd weg.
''Sorry Ashton maar dit gaat niet werken'' hij kijkt teleurgesteld en gaat snel terug naar de rest. Ik roep snel Harry bij me. Verlegen komt hij naast me zitten.
''Hey hoe gaat?'' vraag ik, hij kijkt naar zijn benen. Hij mompelt wat, ik til zijn kin op. Hierdoor zijn onze gezichten dicht bij elkaar en kijken we elkaar diep in elkaars ogen aan. Af en toe kijken we naar elkaars lippen. Ik huiver wanneer ik zijn adem tegen mijn lippen voel blazen. Dan voel ik zijn lippen op de mijne. Oh god zijn lippen zijn zacht. Ik leg mijn hand in zijn zachte, bruine haren. Hij likt over mijn onderlip om toestemming te vragen die ik hem direct geef. Onze tongen draaien passievol om elkaar heen. Door dit alles weet ik het. Hij is degene die ik al mijn hele leven zocht. Als we beiden geen adem meer hebben, laten we los. We kijken elkaar blozend aan.
''Nu gaat het veel beter'' bloost Harry dan. Ik grinnik en druk mijn lippen nog eens op die van hem. Hij glimlacht tijdens de kus door. We trekken beiden terug.
''Kijk Haz-euhm-Harry, al vanaf het moment dat ik je zag was ik al onderste boven van je en ik vind je gewoon leuk, leuk als in leuk-leuk. Ik weet dat het snel is enzo m-'' hij onderbreekt me door zijn lippen op die van mij te drukken.
''Ik zou gier niet aan mee doen als ik je niet leuk vond'' fluistert hij blozend als we terugtrekken. Ik viel dat ik ook aan het blozen ben en verstop mijn gezicht in zijn nek.
''Hazz?'' zeg ik na een tijdje stilte.
''Mhm'' antwoordt hij.
''Wil je mijn geheime vriendje worden?'' hij kijkt me verbaasd aan.
''Zijn hier dan geen verborgen camera's?'' ik haal mijn schouders op.
''Ik denk het niet'' grinnik ik, Harry grinnikt ook.
''Maar wil je mijn vriendje worden? We maken het zo snel mogelijk bekend maar ik wil het nog even onder ons twee houden'' hij knikt blij en slaat zijn armen om me heen.
''Ik vind alles oké, ik wil doodgraag je vriendje worden. Ik wil niks anders''
JE LEEST
𝑻𝒉𝒆 𝑩𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍𝒐𝒓~𝑳𝒂𝒓𝒓𝒚 𝑺𝒕𝒚𝒍𝒊𝒏𝒔𝒐𝒏~𝑫𝒖𝒕𝒄𝒉
FanfictionLouis Tomlinson, de meest succesvolle zanger van Londen, doet mee aan The Bachelor. In het programma zal hij zijn ware liefde vinden. De mensen thuis kunnen zich inschrijven als ze denken dat zij die ware liefde voor hem kunnen zijn. Hoogste ranking...