Lütfen yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın. Ruhsal olarak biraz yorucu bir bölüm.
Sevgiyle.
♡Güncel Gürsel Artıktay - Uzak yol
Tom Odell - Another Love
Nilipek - Gömülür
Pinhani - Bilir O53. Bölüm
Taşsız Kaldırımlar ve Kalpsiz AdamlarNefes sesleri.
Soğuk rüzgârın uğultusu.
Kalp atışları.
Sessiz bir çınlama.
Karanlık.
Çok karanlık.Bu gece, burada olan her şey yanlıştı.
Korku ilmek ilmek boğazıma işlediğinde, sükûta tav olmuş çıtımın çıkmaya mecali yoktu. Sanki vurulan benmişim gibi harelerime serpiştirilen cesaret kırıntıları eriyip tükendi ve ayaklarım birkaç adım geri gitti.
Nefesim daralmaya yüz tutmuş, kasvetli havadan doğan kötülükler üzerime üzerime gelmeye başlamıştı.
Sonra biri; içlerinden yalnızca biri ayağa kalktı ve diğeri orada uzanmaya devam etti. Gözlerim bana korkunç bir oyun oynamıyorsa eğer orada yatan Cesur olmazdı.
Kalp atışımı en yakından duyuyordum.
Nabzım tam anlamıyla yüreğimde atıyordu.Yerde yatan değil de ayağa kalkan Cesur olduğunda tuttuğum nefesim bir çığlık olup içime işledi.
İyiydi.
Hayattaydı.
Her ne olursa olsun o nefes alıp vermeye devam edecekti ve bu, son nefesimi vereceğim gün gelene dek başıma gelecek olan bütün kötülüklerin karşısında durabilecek tek gerçekti.
"Öldü mü?" diye sordum titrek bir nefes vererek.
Sustu. Başı bir ona döndü bir bana.
"Bu gece burada değildin." dedi buz gibi bir sesle. "Hiçbir şey görmedin. Yoktun."
Başımı iki yana salladım ve ona yaklaştım.
"Yoktuk." dedim. Neden öyle söylediğimi anlayıp başını bu kez o iki yana salladı.
"Onu vurdum." dedi. "Burada yoktun."
Soğuk bir nefes çektim içime. Annesinin öldüğü gün annesinden teselli bekleyen o küçük çocuk gibi, onu kurtarmak için ne yapacağım diye ona soracaktım neredeyse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHTİLAL
Mystery / Thriller"Benimle oynarken iyi düşün." diye fısıldadı. Sesi karnımı burkarken dudaklarıma kilitlenmiş bakışlarını görünce karanlığın verdiği cesaretle güldüm. "Sanki yenilmeyi istemiyorsun." 🔥 Henüz 20'li yaşlarında, çiçeklerle kaplı duvarların üzerinde şa...