42- "İhtimalleri Öldürmek" ( 𝓢𝓮𝔃𝓸𝓷 𝓕𝓲𝓷𝓪𝓵𝓲 )

7.6K 339 288
                                    

Bebişler nasılsınız?? Ben bugün çok enerjiğim, kıpır kıpırım. Siz bunu okuduğunuzda üzerinden en az 3-4 gün geçmiş olacak ama olsun. Ben genelde hep enerjiğim dfhdhdh

Birçoğunuzun uzun bölümler okumayı sevdiğini düşünüyorum. Bir aksilik olmazsa bu formatta ilerleriz.

Bu arada bu bölümle hikayemiz tam 600 sayfa olmuş. Gözlerime inanamadım ama sonra da bir zahmet diye geçirdim içimden. Çünkü kurgunun oluşması iki yıl öncesine dayansa da 2021'in ilk gününden itibaren yoğun bir şekilde yazıyorum. E daha yolumuz uzun, burada epey vakit geçireceğimizi düşünüyorum. Ne dersiniz? 1000 sayfayı devirir miyiz? Böyle söyleyince kulağa bir korkutucu gelmedi değil. Ama kesin deviririz :d

Yahu hayalet okuyucular, bu kez sitemim size. Oy verip yorum yapmak sadece birkaç saniyenizi almıyor mu? Bir yorumla ne olacak demeyin, beni ne kadar mutlu edeceğini hiç bilmiyor gibisiniz. Başka hikayelerde olduğu gibi oy ya da yorum sınırı gibi saçmalıklar yapmayı düşünmüyorum ama nedense öyle yapanlar istediğini elde ediyor. Bu kadar yol kat ettik bence bu kadarını istemeye hakkım var diye düşünüyorum. Pamuk eller satır arası yorumlarına. Hadi, öptüm.

Yirmi7 - Muhtemel Aşk

Zara Larsson, MNEK - Never Forget You

Taladro - Yarım Kalanlar

Lucia - Silence

Çağan Şengül & Yasir Miy - Seni Kaybettim

SLANDER - Love is Gone

SLANDER - Love is Gone

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

42.BÖLÜM

(Sezon Finali)

Odaya şimşek gibi düşen gürültüyle gözlerimi aralayıp birkaç saniye boyunca tavana baktım. Enseme ılık bir ağrı yayılır yayılmaz gözlerimi sımsıkı kapattım, bir elimi boynumun altından geçirip usul usul baskı uyguladım. Titreşimde olan telefonum titreye titreye yere düştüğü yetmemiş gibi parkenin üzerinde ısrarla çalmaya devam ediyordu. Diğer elimi yüzüme kapatıp ağlar gibi, "Ya sus artık duymak istemiyorum seni!" diye bağırdım.

"Kimle konuşuyorsun sen?"

Yüzümdeki elimi indirip ahşap merdivenlerden inen Gizem'e baktım. Üzerinde pijamalar, elinde şarj aletiyle yanıma yaklaşıp yerdeki telefonu aldı.

"Savaş arıyor." dedi uykulu bir sesle. Gözlerimi iri iri açıp ona döndüm.

"Telefonu camdan dışarı fırlat."

İHTİLALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin