🌐 Hello World! Can't You See Me? 🌐

53 9 102
                                    

Karşılaşacakları şeyleri ne kendileri ne de dünya biliyordu...

🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐🌐

Hakîm Bakış Açısı:

   Sığına indiklerinde biraz daha konuşmuş ve tanışmışlardı. Arada tatlı arada tuhaf kavgalar yapmıştı -kavga dediğim unoda yenilenlerin kazanana yaptığı kavgalardı bunlar-, ama yine de eğlenmişlerdi.

   Uno oyunundan sonra acıktığı için isyan etmeye başlayan Jin, Hoseok'un zorlaması ile mutfağa gitmiş ve kendisine yemek hazırlamaya başlamıştı. Jin yemek hazırlarken diğerleri de kendi aralarında konuşuyorlardı. Jin yemeğin hazır olduğunu söylediğinde ise hep beraber toparlanmış ve mutfağa geçmişlerdi. Güzelce karınlarını doyurduktan sonra salona geçmiş, sohbet etmiş ve sonra herkes kendi odasına çekilmişti. Jimin, yeni gelen ikili için odaları göstermiş ve sığınaktaki kuralları -özellikle de Yoongi'nin kurallarını- bir bir onlara anlatmıştı. Jungkook ve Taehyung, Jimin'i onayladıklarından sonra odalarına girmiş ve odalarına yerleşmeye başlamışlardı. 

   İlerleyen saatlerde sığınakta hiçbir odadan ses çıkmamaya ve herkes kendisini uykuya teslim etmeye başlamıştı. Bedenler uykuya çekildiğinde ruhlar dinlenmek için bedenlerden uzaklaştı. 7 ruh karşı karşıya gelmiş ve birbirlerine bakıyorlardı...

⟬⟭

Saat:09.32

Taehyung'dan:

   Kırlarda hoplaya zıplaya gezerken ayağım taşa çarpmış ve yere düşerek yuvarlanmıştım. Buna gülerken gökyüzüne baktım, sıcak güneş gökyüzündeydi ve mükemmel duruyordu. Sıcak güneşe bakarken bir anda güneş gözlerimi kamaştırdı ve bir anda üzerimdeki yorgan çekildi. Odanın soğunu o sırada iliklerime kadar işitmiştim*¹.

   Ayh ne oluyor, cidden ne oluyor!?

:Tae!

Ben:Ha?

Diyerek kaşlarımı çattım. Gözlerim kapalıydı o son yudumlarını aldığım uykunun keyfini almaya çalışıyordum. Ben kırlardaydım ne uyanması!?

:Kalk hadi gidiyoruz!

Ben:Niyo?

Diye sordum. Sanırım uyuyordum, pek konuşasım yoktu cidden.

   Ben yüzümü yastığa gömerken koridorda başka bir ses duydum.

?:Oğlum bunun devreler yanmış, taşı sen bunu.

Ne taşıması, ne yanması? Ne oluyor? Taşınacak şey mi var? Hatta, yangın mı var? 

:Peki hyung.

Diye söyledi o odadaki her kim ise. Ben seni tanımıyorum ki. Ne diye şeyi şey yapıyorsun?

:Tae, kalk artık!

Diye bağırdı o kişi. Ayh, uyutmuyorlar ya. Yemin ediyorum uyutmuyorlar insanı.

   Sinirle yatakta dik konuma geldim. Hah! Al, uyandım! Ne oldu şimdi, ne değişti hayatında ve yaşantında!? Sinir olduğunu zannettiğim duygu ile gözlerimi açtım. Kaşlarımı çatarak ona baktım, karşımda siyah bir cüce vardı.

Siyah Cüce:Tae, bak seni ben kaldırıyorum. Hoseok hyung hiç acımazdı seni uyandırma konusunda, kalk hadi. Hem Jungkook bile uyandı sen niye yatıyorsun?

O kimdi, bu kimdi, ben kimdim? Pardon, bu saçma oldu. Neredeydim? Bu daha mantıklı.

Siyah Cüce:E ama yani...

🌌 7 Fates 🌌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin