Bu seferki kavgaları önceki kavgalarına benzemeyecekti...
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
Saat:19.20
Namjoon'dan:
Üsste olduğumuzda beklemek veya dinlenmek için bize verilmiş odadaydık. Odayı niye büyük tasarlandığını, neden çok fazla koltuk olduğunu hep merak etmiştim, bugün öğrenmiş bulunmaktayım. Çünkü odada 19 kişinin oturabileceği kadar fazla koltuk vardı.
19 kişi nereden çıktı, grup 7 kişi değil mi derseniz; Soobinler ve Jungwonlar vardı odada. Ben odayı geniş bir şekilde görebileceğim şekilde bir koltukta oturuyordum. Yanımdaki koltukta Jin hyung oturuyor ve ortamı pek dinlemeden telefonu ile oynuyordu. Onun karşısında -benim sağ çaprazımda kalan- L koltukta koltuğun ucunda Jimin, onun yanında Yoongi hyung, onun yanında Hoseok -ki kendisi ortada oturuyor-, onun yanında da Taehyung, koltuğun ucunda ise Jungkook oturuyordu.
Sol çaprazımdaki koltukta Heeseung ve Jake yan yana onun yanlarında etrafı inceleyen Riki vardı. Yanlarındaki ikili koltuklarda Jungwon ve Jay, diğer ikili koltukta Sunghoon ve Sunoo oturuyordu. Aynı taraftaki üçlü koltukta Yeonjun, Kai ve Taehyun oturuyordu. Ama Taehyun'nun üzerinde Beomgyu oturuyordu, onu anlamadım. Yani 2 tane tekli koltuk olmasına rağmen gidip onun üzerine oturmuştu. Jin hyung ona yer olduğunu söylediğinde ise Taehyun'nun cezalı olduğunu söylemiş ve olduğu yerde kalmıştı. 2 tane olan tekli koltuklardan birinde de işte Soobin oturuyordu.
Hoseok, Soobin ile kaplanlara saldırı planını anlatıyordu. 10 dakika sonra buradan çıkacak ve şehre inecektik. Seungcheollar, bir bankadan gelen saldırı ihbarı yüzünden bugün kaplanlara saldırı zamanında yanımızda olamayacaklardı.
Odaya geldiğimizden beri aynı planı anlatıyordu Hoseok. Yeniden konuşmaya başladığında bıkkınlıkla Jin hyung'a baktım. Yine hiçbir şeyi kafaya takmadan telefonuna bakıyordu. O hep böyleydi, asla değişmiyordu.
Hoseok:Yeniden üstünden geçiyorum. Ben araçtan her şeyi yöneceteğim. Yoongi hyung, Jin hyung ve Taehyun bütün kameraları hackleyecekler. Taehyung, Beomgyu ve Heeseung binaların üstünde olası bir saldırı için keskin nişancı olarak tetikte kalacaklar. Jake, Kai ve Namjoon tuzakları yerlerine koyacaklar ve koydukları yerden sadece 9 metre uzağa gidip beklemeye başlayacaklar. Jimin, Sunghoon, Jay ve Yeonjun sivil olarak aşağıda olacaklar, aşağıdan saldırı olursa savunmak için hemen atağa geçecekler. Ajan olanlar -yani Jungkook, Sunoo, Jungwon ve Riki- kaplanların dikkatini dağıtıp önceden belirlediğimiz alana getirecekler. Eğer plan işe yaramazsa...
Ve burada söze Soobin girer.
Soobin:B Planı'na geçiyoruz.
Nasıl bildim ama?
Soobin:Jungkook hyung, Sunoo, Jungwon ve Riki ifşalandıkları anda Jimin hyung, Yeonjun, Sunghoon ve Jay işe el atacaklar. Eğer onların müdahalesi de işe yaramazsa Taehyung hyung, Beomgyu ve Heeseung işlerini bitirecekler. Eğer, bu planların hepsi işe yaramazsa tuzaklar çalışacak. Ah... Bunlar da olmazsa hep beraber kaplanlar ile savaşacağız. Bu dediklerimin hiçbiri olmazsa ölü olarak hayata devam edeceğiz, eğer yapabilirsek.
Soobin konuşmasını bitirdiğine göre Hoseok yine anlaşıldı mı diye soracak ve sonra yine biz anlaşıldı diye cevap vereceğiz.
Hoseok:Anlaşıldı mı?
Dedim, şimdi cevap sırası bizde.
Hepimiz:Evet.
Dedim, yine bildim. Ah, bir de biz bu cevabı verdikten sonra Hoseok yine başarılar diyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌 7 Fates 🌌
Fanfic7 farklı kader. Yıl 2197. Dünya'ya dev kaplanlar saldırmaya başlamıştı. Bu kaplanlara "Beom" deniyordu. Beomların saldırma nedenini kimse bilmiyordu. Aslında bunun cevabı çok basitti.... -7 Kader - BTS / Bangtansonyeondan / Bangtan - Dip Not: Bölü...