Birisi bizim bütün bilgilerimizi dökmek üzereydi -dökmüştü hatta- ve daha fazla konuşmadan durdurmamız gerekiyordu onu, o kişiyi bulmamız gerekiyordu.
❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕❕
Jimin'den:
Hoseok hyung sorgudan gelmişti. Onu bırakan görevli çıktıktan sonra Namjoon hyung yanına gidip gözlerindeki bandanayı çıkardı. Hoseok hyung'a yardım ederek yürümesinde yardımcı oldu. Bizim yapmış olduğumuz çembere geldiler ve oradan kendilerine yer bulup aramıza katıldılar. Hepimiz ilk önce Hoseok hyung'a hoş geldiğini söylediğimizde o bizi geçiştirircesine hızla kafasıyla onayladı. Bakışlarından bir şey olduğu ve yaşandığını anlasam da birazdan çok kötü şeyler anlatmaması için Tanrı'ya dua ettim. Kötü şeyler olması hiçbirimiz için iyi değil.
Hoseok hyung hızlıca sorguda olanları anlatmaya başladı, hepimiz de onu dikkatlice dinlemeye başladık. Hoseok hyung'un dediğine göre birisinin bildiklerini anlattığını biraz daha bilgi verirse bize sorun yaratabilirmiş. Hoseok hyung'dan bunları duyduğumda şok oldum, çünkü şirketten kimse konuşmayacak kadar iyi eğitim almıştı, düşmana ölümde olunsa dahil bir şey anlatılmamalıydı; bunları bütün ajanlar bilirdi. Bunu bildikleri halde nasıl konuşmuşlardı ki?
Bilgiyi veren kişiyi bulmak zor olacaktı. Bu koskocaman yerde, kimik nerede olduğunu bilmediğimiz gibi nasıl olduklarını da bilmiyorduk; yani elimizde kocaman bir sıfır vardı ve biz bir şey yapamayabilirdik.
Şimdi oturmuş ne yapmamız gerektiğini ve kimin konuşabileceğini tahmin ederek bulmaya çalışıyorduk. Dediğim gibi bir şey bilmiyorken akıl yürütmek çölde su aramak gibiydi.
Yoongi hyung:Ah, kim olabilir ki?
Diye soran Yoongi hyung ile sadece elimle desteklediğim çenemi biraz oynatıp ondan tarafa dönüp baktım. Kafamı olumsuz anlamda salladım, tahmin edemiyorum.
Namjoon hyung:Bilemiyorum, bütün herkes olabilir.
Diye söyledi Namjoon hyung, onu olumlu anlamda onayladım. Haklıydı, herkes olabilirdi bu duvarlar arasında.
Hepimiz sessizce beklerken Jay'in konuşması ile ondan tarafa dönüp baktım.
Jay:Aklımda birisi var.
Donuk bakışları ile söylediğinde biraz daha dikkatle dinledim onu. Jay, benim junior halim gibi bir şeydi. Seviyorum onu ya.
Jay:Ah, duyduğum kadarıyla Ayı hyung yaralanmış.
Dediği şeyle şok oldum. NE!!? Beomgyu mu yaralanmış!? Nasıl, Beomgyu'da sorun var mıymış, iyi miymiş!? Neler olmuş ya!?
Hepimiz:NE!!?
Dedik hepimiz aynı anda yüz ifadelerimizi değiştirirken. Jay daha da açıklama yapmaya başladı bize.
Jay:Sincap hyung da ortada yokmuş.
Taehyun da mı ortada yok!? Neler oluyor, bunlar nasıl oldu!? İyiler mi!?
Ben şokumu üzerimden atamadan öylede Jay'in yüzüne bakarken Yoongi hyung'un sesi ile ona kulak verdim.
Yoongi hyung:Sen bunları nereden duydun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌 7 Fates 🌌
Fanfiction7 farklı kader. Yıl 2197. Dünya'ya dev kaplanlar saldırmaya başlamıştı. Bu kaplanlara "Beom" deniyordu. Beomların saldırma nedenini kimse bilmiyordu. Aslında bunun cevabı çok basitti.... -7 Kader - BTS / Bangtansonyeondan / Bangtan - Dip Not: Bölü...