ʏıʟʙᴀşıɴᴀ öᴢᴇʟ ʙöʟüᴍ ❄️☃️
궁하면 통한다
(Gunghamyeon tonghanda)There is always a way out...
🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗
Jungkook'tan:
Bugün bir işimiz olmadığı için ve görevlilerin de bizi pek takmadığı için bu odada hep beraber duruyorduk. Sanırım bizimle uğraşmaktan bıktılar ondan dolayı da kendilerine izin günü seçtiler, işimize geldiği için hepimiz kendi halimizde takılıyoruz şu an. Bizimkiler ne yapıyor bakmıyorum ama ben yattığım yerden ellerimle oynuyorum. Tahminimce Jin hyung'un canı sıkıldı o yüzden tuhaf bir şekilde şarkı söylemeye başlaması ile ben de kahkaha atmaya başladım.
Jin hyung:Smooth like buthooo. Like a crimanal undercovaaaa. Hot like summeraaay. I'm making you break it up, ooh.
Kendi halinde uydurduğu saçma şarkı sayesinde kahkaha atarken birkaç kişinin de benimle aynı kaderi paylaşıp güldüğünü duydum. Komik ama!
Namjoon hyung:Hyung, hyung.
Diyerek Jin hyung'a seslenmeye çalıştı Namjoon hyung. Namjoon hyung, Jin hyung seni duymaaaaz.
Jin hyung:I got that superstar glassam. Uuuuuuuu. To do like.
A side step, right-left, to my beat.
Hot like to moon like with meee. BAAAYBE.Demesi ile daha da kahkaha atmış ve yerimde dönmeye başlamıştım. Tanrı aşkına, nereden uyduruyor bu şarkıyı! Nasıl yapıyor bilmiyorum ama çok eğlenceli!
Şarkının saçmalığına odadaki herkes neredeyse kahkaha atmaktan bayılacakken Namjoon hyung'un isyanla seslenişini duydum ve daha da gülesim geldi.
Namjoon hyung:Alpaka hyung!
Diyerek onu sarstı ve dikkatini kendisine vermesini sağladı. Ben ise yerde gülmekten çatlıyor ve bir yandan da onları izliyordum.
Jin hyung:Ayh ne!?
Diyerek sinirli zannettiği yüzüyle ona döndü ve baktı. Jin hyung, sinirli değil komiksin! Dudaklarımı birbirine bastırıp gülmemeye çalıştım, kesinlikle birazdan kahkaha atacağım ama olsun.
Namjoon hyung:Sabahtan beri bir şarkıdan diğerine ışınlanıyorsun, çekirgeler bu kadar zıplamamıştır. Sus artık ayrıca, kafamız şişti.
Diye isyanlı bir ses tonunda söyledi Jin hyung'a çekişirken. Kıkırdadım buna karşı, yaşasın kavga!
Jin hyung, Namjoon hyung'a sorgular bir şekilde baktı. Ne sorguluyorsun, isteğimi yaparım der gibi bakıyor. Namjoon hyung ise ne var der gibi bakarken Yoongi hyung'un sesi ile hepimiz Yoongi hyung'a baktık.
Yoongi hyung:Benim çegirgelerimi karıştırmayın be işinize.
Namjoon hyung:Senin de çekirgen yok hyung.
Diye söylendi Namjoon hyung. Yoongi hyung onun bu cevabı ile şok bir şekilde bakındı ona. Neye şaşırdı çok merak ediyorum şu an.
Yoongi hyung:Öyle mi, Chim kimden zıplamayı öğrendi o zaman?
Diye sorması ile hepimiz yeniden gülmeye başladık, Namjoon hyung ise alnına vuruyordu onun bu sözlerine. Komiğiz ama ya!
Jimin:Ben uçmayı biliyorum bir kere.
Diye Yoongi hyung'u inkar etti. Ben de uyumayı biliyorum diye cevap verecek şimdi Yoongi hyung, iyi bakın.
Yoongi hyung:Abartma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌 7 Fates 🌌
Fanfic7 farklı kader. Yıl 2197. Dünya'ya dev kaplanlar saldırmaya başlamıştı. Bu kaplanlara "Beom" deniyordu. Beomların saldırma nedenini kimse bilmiyordu. Aslında bunun cevabı çok basitti.... -7 Kader - BTS / Bangtansonyeondan / Bangtan - Dip Not: Bölü...