İşte şimdi sevdiğim aktivite başlıyordu. Oynayalım biraz değil mi?
🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌🌌
Saat:19.00
Jin'den:
Ooof, Hoseok çok fazla konuşuyor. Bıkkınlıkla göz devirdim. Planı yeniden anlatmaya başladı, yanımızda diğer gruplar vardı. Onlara planı bilmem kaçıncı kez yeniden anlattı. Bininci kez anlatmaya ne gerek var?
Hoseok:Anladınız mı?
Diye sordu, şoför koltuğundaydım yine. Evet, yine bana kullandırıyorlardı arabayı. Karşımdaki manzaraya bakarken arkadakiler Hoseok'un sorusuna cevap verdi.
Hepsi:Evet.
Hoseok:Tamam, başarılar.
En sonunda araçta herkes inmişti. Herkes indiğinde ben de oturduğum koltuktan kalktım ve bizimkilerin yanına gittim. Bizimkiler her zamanki yerlerine geçmişlerdi.
Hoseok:Başarılar hyunglarım. Jihoon neler yapacağını biliyorsun değil mi?
Jihoon:Evet hyung, biliyorum.
Diye cevapladı. Ardından Hoseok, önümüze mavi bir kroki koydu ve bize neler yapacağımızı anlatmaya başladı.
Hoseok:Tamam. Jin hyung, şu taraftaki evlerin kameraları sende. Yoongi hyung, burası sende. Jihoon buralar da senin. Tamam mı? Başlayalım.
Başımı olumlu anlamda salladım ve önümdeki ekrana döndüm. Ellerimi kenetleyip kıtlattım. Bugün diğer günlere nazaran daha fazla hızlı olacaklardı.
Boynumu da kıtlattım ve oturduğum koltukta dikleştim. Evet, hazırım artık.
Yoongi'nin sesi ile ondan tarafa döndüm.
Yoongi:Hyung, ne yapıyorsun? Dövüşmeyeceğiz, sadece kameraları bizim gözetimimize alacağız.
Gözlerimi kısarak ondan tarafa döndüm. Yine işime burnunu sokuyordu meraklı kedi.
Ben:Karışma bana Yoon.
Diye çıkıştım ona.
Yoongi:Tamam ya, kızma.
Onu başımla onaylayıp önüme döndüm ve karşımdaki ekrana baktım. Başlayalım hadi bakalım. Hıım, ilk önce hangisinden başlasam acaba? Burayı daha çok beğendim, buradan başlayacağım.
⟬⟭
Yoongi'den:
Çoğu kameraları kontrol altına almıştım, birkaç tane kamera kalmıştı ama onları da hemen halledebilirim.
Arkamdan duyduğum sesle dikkatimi oraya verdim.
Hoseok:Nasıl gidiyor?
Tabii ki de Hoseok, tabii ki de planın nasıl gittiğini merak etme duygusu. Ona cevabını ilk Jihoon verdi.
Jihoon:Çoğu bitti.
Ben:Benim de.
Hoseok:Tamam.
Diye onayladı ve sustu. Sessizliği fırsat bilip geriye kalmış son evin de kameralarını kapatıp bizim kontrolümüze geçirdim.
Gururla kollarımı havaya kaldırıp sevindim ve bunu dile getirdim.
Ben:İşte bu, bitti!
Diye söyledim benim sevincime katılıp konuşan Hoseok ile gülümseyerek ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌 7 Fates 🌌
Fanfiction7 farklı kader. Yıl 2197. Dünya'ya dev kaplanlar saldırmaya başlamıştı. Bu kaplanlara "Beom" deniyordu. Beomların saldırma nedenini kimse bilmiyordu. Aslında bunun cevabı çok basitti.... -7 Kader - BTS / Bangtansonyeondan / Bangtan - Dip Not: Bölü...