⟭⟬⁷🌌 Yeni Grup: BANGTAN 🌌⟭⟬⁷

85 13 49
                                    

Bu kimsenin aklına mantıklı gelmiyordu ama bunun altında daha büyük bir gerçek vardı...

🌌⟭⟬⁷🌌⟭⟬⁷🌌⟭⟬⁷🌌⟭⟬⁷🌌⟭⟬⁷🌌⟭⟬⁷🌌⟭

Tarih:
15.09.2197

Jungkook'tan:

  Dairemde her zamanki gibi takılıyordum. Telefonumdan oyun oynuyordum, benim için oldukça normal bir gündü. İş yerindeki işlerimi bitirmiş ve eve gelmiştim.

  Aslında yolda gelirken bazı şeyleri düşünmüştüm. 2 gün önce tuhaf bir rüya görmüştüm, bayağı gerçekçi ve bir o kadar da inandırıcıydı. Kaplan Temsilcisi olduğum falan söylenmişti. Bu, akla mantıklı gelmiyordu. Benim gibi normal birisi kaplan temsilcisi falan olamazdı. Böyle bir şey olamazdı, beni özel kılabilecek hiçbir şeye sahip değildim bile.

  1 haftadır içimde bir his var, içimden bir ses önemli bir şey yaşayacağımı ve arkamı kollamamı söylüyordu. O yüzden eve çıkarken arkama bakarak çıktım bugün, korkak birisi olarak görünsem de içimdeki kuşku hissini bu şekilde atabilmiştim. Ki, apartmana çıkarken apartmana bakan bir adam görmüştüm yani dikkatli olmalıydım.

  Şimdi ise oturma odamda takılıyordum, televizyonun karşısındaki koltuğa oturmuştum ve telefonumla ilgileniyordum. Arkada bir ses olsun diye televizyon açıktı, televizyonda bulduğum bir belgesel vardı. Öylesine çalışıyordu, dinlemiyordum bile. Telefonumdan savaş oyunu oynuyordum, gerçekten eğlenceliydi burada yeteneksiz gençleri alt edip üstüne bir de laf sokmak. Oyuna kendimi kaptırmış bir şekilde oynarken bir anda televizyondan gelen sesler kesildi. Kaşlarımı çatarak oynadığım ekrana baktım. Hadi ama, elektrikler mi gitti yeniden! Ah, tam zamanı ama cidden! Akşam maç var, maç izleyeceğim daha ben ya!

  Öldürdüğüm oyuncu ile televizyonuma neler olduğunu anlamak için gözlerimi telefondan ayırdım. Televizyon kapanmıştı ve tuhaf olan yanında açık tuttuğum led ışıkların yanmasıydı. Elektrikler gitmemişti, başka bir şey vardı burada.

Ben:Ha?

Neler olduğunu anlamadığımı nitelendirecek şekilde ağzımdan bir nida çıkmıştı. Kaşlarımı çatmamı durduramayarak yerimden kalktım, elimdeki telefonu cebime yolladıktan sonra televizyonun yanına ilerledim. İlk önce karşısında durup televizyona neler olduğunu anlamaya çalıştım, ama bakmakla hiçbir şeyin düzelmeyeceğini bildiğim için televizyonun etrafını incelemeye başladım. Televizyonun etrafına incelerken arkasına bakmış ve kabloların prizden düşmüş olduğunu gördüm. Az önce sokulu olup çalışan bu aygıtın şimdi nasıl düşüp kapanmış olduğunu sorgulamaya başladım. Akıl kârı değildi bunlar, cidden son günlerde tuhaf şeyler yaşıyorum ben.

  Prizinden düşmüş olan kabloyu yerden aldım ve geri prize soktum. Sonra hiçbir şey olmamış gibi az önce oturduğum koltuğa ilerleyip geri oturdum. Açılan televiyona baktığımda izlediğim -daha doğrusu izlemediğim- belgesel programı yerine bir haber kanalı almıştı yerini.

Ben:Ne oluyor ya?

Diyerek ikinci bir kez şok yaşarken kaşlarımı çattım. Sanırım bugün çok fazla muzlu süt tükettim, beynime doğru düzgün oksijen gitmedi herhalde bu yüzden.

Spiker:Evet, sayın Güney Kore halkı. Aldığımız son dakika bilgileri ile karşınızdayız. Çok değişik şeyler olmaya başlıyor gördüğünüz gibi. Evlerinizden çıkmamanızı öneririz. Uzmanlarının tahminlerine göre Beomlar'ın ruhları bu akşam kentte toz atabilir, gece ise saldırı yapabilirler. Kapılarınızı ve camlarınızı kilitleyin. Görevlilerden bir açıklama gelene kadar da evlerinizden ayrılmamanızı tavsiye ederiz.

🌌 7 Fates 🌌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin