☯️ Düzelmek ☯️

30 3 1
                                    

İçimden bir ses bizim yakında bir araya geleceğimizi söylüyordu, inanıyorum...

☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️☯️

Namjoon'dan:

  İ𝒏𝒔𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓 𝒂𝒏𝒍𝒂şı𝒍𝒂𝒎𝒂𝒛 𝒗𝒂𝒓𝒍ı𝒌𝒍𝒂𝒓𝒅ı𝒓, 𝒕𝒂𝒎 çö𝒛𝒅ü𝒎 𝒅𝒆𝒓𝒔𝒊𝒏 𝒚𝒆𝒏𝒊𝒅𝒆𝒏 𝒌𝒂𝒓ışı𝒓𝒍𝒂𝒓. 𝑯𝒆𝒑 𝒃ö𝒚𝒍𝒆 𝒎𝒊𝒚𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓 𝒑𝒆𝒌𝒊, 𝒏𝒆𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒖 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒌𝒂𝒓ışı𝒌𝒍𝒂𝒓𝒅ı 𝒌𝒊?

  İ𝒏𝒔𝒂𝒏 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊 𝒏𝒆 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒌𝒂𝒏𝒅ı𝒓𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓, 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊 𝒃𝒊𝒓 𝒚𝒂𝒍𝒂𝒏𝒂 𝒏𝒂𝒔ı𝒍 𝒊𝒏𝒂𝒏𝒅ı𝒓𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓? 𝒀𝒂𝒑𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓𝒍𝒆𝒓, 𝒃𝒆𝒍𝒌𝒊 𝒅𝒆 𝒆𝒏 𝒌𝒐𝒍𝒂𝒚 𝒚𝒂𝒑𝒕ı𝒌𝒍𝒂𝒓ı ş𝒆𝒚 𝒐𝒍𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒂𝒏𝒅ı𝒓𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓ı. İ𝒏𝒔𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓ı𝒏 𝒆𝒏 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒕 𝒚𝒂𝒍𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓ı 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒈ü𝒏𝒍ü𝒌 𝒉𝒂𝒚𝒂𝒕𝒕𝒂 𝒌𝒐𝒍 𝒈𝒆𝒛𝒊𝒏𝒊𝒓𝒌𝒆𝒏 𝒃𝒊𝒓𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒗𝒆 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒌𝒂𝒏𝒅ı𝒓𝒎𝒂𝒍𝒂𝒓ı ç𝒐𝒌 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊 𝒐𝒏𝒍𝒂𝒓𝒂 𝒈ö𝒓𝒆.

  𝑮𝒆ç𝒎𝒊ş𝒕𝒆𝒏 𝒃𝒖 𝒚𝒂𝒏𝒂 𝒉𝒆𝒓𝒌𝒆𝒔𝒊𝒏 𝒃𝒊𝒓 ş𝒆𝒚𝒆 𝒔ö𝒚𝒍𝒆𝒅𝒊ğ𝒊 𝒚𝒂𝒍𝒂𝒏ı, 𝒃𝒆𝒏𝒍𝒊𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒂ş𝒌𝒂 𝒃𝒊𝒍𝒆𝒏𝒊𝒏 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒎𝒂𝒔ı 𝒗𝒆 𝒈𝒆𝒓ç𝒆𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏 𝒔𝒂𝒌𝒍𝒂𝒏𝒎𝒂𝒔ı 𝒏𝒆 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒂𝒅𝒂𝒍𝒆𝒕𝒍𝒊𝒚𝒅𝒊 𝒃𝒖 𝒅ü𝒏𝒂𝒚𝒂𝒚𝒂 𝒈ö𝒓𝒆? 𝑨𝒅𝒂𝒍𝒆𝒕𝒊𝒏 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒂𝒌ışı𝒏𝒂 𝒃ı𝒓𝒂𝒌𝒕ığı 𝒃𝒖 𝒚𝒂𝒍𝒂𝒏𝒍𝒂𝒓𝒂 𝒉𝒆𝒓𝒌𝒆𝒔 𝒏𝒂𝒔ı𝒍 𝒊𝒏𝒂𝒏𝒂𝒃𝒊𝒍𝒊𝒓𝒅𝒊 𝒌𝒊? İ𝒏𝒂𝒏𝒎𝒂𝒌, 𝒊𝒏𝒔𝒂𝒏 ı𝒓𝒌ı𝒏ı𝒏 𝒆𝒏 𝒃𝒂𝒔𝒊𝒕 𝒈𝒂𝒓𝒅ı𝒏ı 𝒚𝒆𝒏𝒅𝒊𝒓𝒆𝒏 𝒐𝒚𝒖𝒏. İ𝒏𝒂𝒏𝒅ığı𝒏ı𝒛 ş𝒆𝒚𝒊𝒏 𝒔𝒂ğ𝒍𝒂𝒎 𝒐𝒍𝒎𝒂𝒎𝒂𝒔ı 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒊𝒛𝒆 𝒚𝒆𝒏𝒊𝒍𝒈𝒊𝒏𝒊𝒏 𝒌𝒂𝒑ı𝒍𝒂𝒓ı𝒏ı 𝒔𝒐𝒏𝒔𝒖𝒛𝒂 𝒌𝒂𝒅𝒂𝒓 𝒂ç𝒂𝒃𝒊𝒍𝒎𝒆𝒌𝒕𝒆... 𝑩𝒖𝒏𝒖 𝒉𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏𝒊𝒛 𝒇𝒂𝒓𝒌 𝒆𝒕𝒎𝒆𝒌𝒕𝒆 𝒑𝒆𝒌𝒊?..

  𝑬𝒕𝒓𝒂𝒇ı𝒏ı𝒛𝒂 𝒃𝒂𝒌𝒕ığı𝒏ı𝒛𝒅𝒂 𝒏𝒆 𝒈ö𝒓ü𝒚𝒐𝒓𝒔𝒖𝒏𝒖𝒛? 𝒀𝒆ş𝒊𝒍 𝒄𝒂𝒏𝒍ı𝒍𝒂𝒓 𝒈ö𝒓ü𝒚𝒐𝒓 𝒎𝒖𝒔𝒖𝒏𝒖𝒛 𝒎𝒆𝒔𝒆𝒍𝒂, 𝒚𝒂 𝒅𝒂 𝒉𝒂𝒗𝒂𝒅𝒂 ö𝒛𝒈ü𝒓𝒍üğü 𝒕𝒆𝒎𝒔𝒊𝒍 𝒆𝒅𝒊𝒑 𝒖ç𝒖ş𝒂𝒏 𝒉ü𝒓 𝒌𝒖ş𝒍𝒂𝒓? 𝑮ö𝒓𝒅ü𝒏ü𝒛 𝒎ü 𝒉𝒊ç 𝒃𝒖 𝒕𝒖𝒉𝒂𝒇𝒍𝒂ş𝒂𝒏 𝒅ü𝒏𝒚𝒂𝒅𝒂? Ö𝒛𝒈ü𝒓𝒍ü𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏 𝒈𝒊𝒕 𝒈𝒊𝒅𝒆 𝒌ı𝒔ı𝒕𝒍𝒂𝒏𝒅ığı 𝒃𝒖 𝒅𝒊𝒔𝒕𝒐𝒑𝒚𝒂𝒅𝒂, 𝒓𝒆𝒏𝒌𝒍𝒆𝒓 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒐𝒍𝒂𝒓𝒌𝒆𝒏, 𝒔𝒊𝒛 𝒏𝒆 𝒈ö𝒓𝒅ü𝒏ü𝒛 𝒃𝒖 𝒚𝒂ş𝒂𝒎𝒔ı𝒛𝒍ığı𝒏 𝒆𝒗𝒓𝒆𝒏𝒊𝒏𝒅𝒆? 𝑮ö𝒓𝒆𝒎𝒆𝒛𝒔𝒊𝒏𝒊𝒛 𝒂𝒓𝒕ı𝒌, 𝒓𝒆𝒏𝒌𝒍𝒆𝒓 𝒈𝒓𝒊 𝒗𝒆 𝒔𝒊𝒚𝒂𝒉ı𝒏 𝒉𝒂𝒌𝒊𝒎𝒊𝒚𝒆𝒕𝒊𝒏𝒆 𝒅üş𝒎üş𝒌𝒆𝒏 ö𝒛𝒈ü𝒓𝒍üğü𝒏 𝒄𝒂𝒏𝒍ı 𝒓𝒆𝒏𝒌𝒍𝒆𝒓𝒊𝒏𝒊 𝒃𝒖𝒍𝒂𝒎𝒂𝒛𝒔ı𝒏ı𝒛; 𝒃𝒖 𝒍𝒂𝒃𝒊𝒓𝒆𝒏𝒕𝒕𝒆, 𝒌𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒊𝒛𝒊 𝒅𝒂𝒉𝒊𝒍 𝒃𝒖𝒍𝒂𝒎𝒂𝒛𝒔ı𝒏ı𝒛...

🌌 7 Fates 🌌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin