Hayat ve zaman...
Birbirine kader bağlarıyla bağlanmış iki terim olarak karşılarına çıkıyordu.
Onlar da, onlar da birbirlerine bağlanmışlardı. Gerek kaderden gerek arkadaşlıklarından gerek ruhlarından...
Bir inanca göre ruhlar, insanlar yaratılmadan önce hangi ruhlarla karşılaşacağını ve hangi ruha bağlanacağını insanlar daha yaratılmadan önce karar veriyormuş. İşte bu 7 ruh, bu 7 kaderin bir araya gelişi onlar doğmadan önce zaten yazılmış, çizilmiş ve belirlenmişti. Onlar sadece taşımaları gereken bu bedenlerde zamanlarını değerlendirerek bu belirlenmiş kaderde yürüyorlardı.
Yıl: 2197. 22. yüzyılda gerçekleşen birtakım olaylardan bir tanesi Dünya'yı etkileyecek kadar büyüktü. Bu olay: Beom adı verilen kaplanların dünyada arayışa çıkmaları ile başladı. Beom adı verilen kaplanları durduran gizli bir şirket vardı; bu şirkette de kaplanları durdurmak için çabalayan birçok farklı genç, kaderlerini hiçe sayarak insanlık uğruna savaş vermeye başlamıştı.
Bu gençlere verilen yeni görev, hepsini düşündürmüştü. Önceki görevlerde içlerinde bir tuhaflık yokken şimdi bir tuhaflığın olması pekala bir sorundu. Ama bu soruna zıt olarak işlerine devam ettiler; insanları korumak adına yeniden yeniden, pes etmeksiniz devam ettiler. Ama aldıkları sonuç, bugün hissettikleri duygulara karşılık gelmişti: onlar, kaybetmişti...
Onların kaybedişi ile birçok olay ip söküğü gibi gelmişti. Yaşanacak her şey bu kaybediş ile başlamıştı. Başlangıcın ardından sebepler ve sonuçlar takip etti. Sebepler sonuçları doğurmuş ve karmakarışık bir hal almıştı durum. Şu anda yapmaları gereken şeyler azalıyordu, yapabilecekleri şeyler kısıtlanacaktı çünkü... Bu kısıtlanışın da bir sonucu olacaktı. Zaman durmaksızın devam ederken bir şeyleri oturup bekleyecek değildi. Kaplanlar, onların dönmesini bekleyecek değildi. Kaplanlar, insanlara saldırmak için bekledikleri zamanı görmek için çoktan kum saatini çevirmişlerdi...
Onların yapmaları gereken şeyler yavaş yavaş ellerinden alınırken, onlar sadece zincirler arasında kendilerini koruyabiliyor ve düşmanlarına kızıyorlardı. Düşman demişken, gerçekten onlara saldıran kişiler düşmanları mıydı? Onlara saldırıyorsa düşmanlarıdır kanısına ulaşılsa da gerçek bu kanıya bakabilir mi? Düşmanlıktan, arkadaşlık hatta kardeşlik doğabilir mi?
Bunların hepsi akıp gitmekte olan zamana bırakılmıştı...
______________________________________
⟭⟬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🌌 7 Fates 🌌
Fanfiction7 farklı kader. Yıl 2197. Dünya'ya dev kaplanlar saldırmaya başlamıştı. Bu kaplanlara "Beom" deniyordu. Beomların saldırma nedenini kimse bilmiyordu. Aslında bunun cevabı çok basitti.... -7 Kader - BTS / Bangtansonyeondan / Bangtan - Dip Not: Bölü...