⚛ 𝟕 𝐅𝐚𝐭𝐞𝐬 : 𝒟𝒜𝒩𝒢ℰℛ ⚛

37 10 58
                                    

Spiker:Olan olaylara yetişmek elde değil, bütün olaylar o kadar hızlı gerçekleşti ki resmen sadece bir film izliyormuş hissiyatı veriyor insana. Haber hattımıza düşen görüntüler ve ihbarlar karşısında hepimizin nutku tutuldu ve eminim ki bu haberleri izledikten sonra siz de bizim gibi düşüneceksiniz.

  Geçen pazartesi olan olayları duymayanınınız yoktur ama yine de söylemek isterim: 10.09.2197 günü Jamsil Olimpik Stadyumu'nda yapılan TXT konserini bilmeyenininiz yoktur, hatta bazılarınız gitmiştir. Konsere gitmeyenleriniz için yeniden açıklıyoruz: o gün TXT, geçen ay çıkarmış oldukları Fly with Swan albümündeki ana şarkıları olan, "LO$ER=LO♡ER" performanslarını  sergilerlerken sahneden yükselen dumanla performansı yapmayı bıraktılar.

Buraya kadar her şey gayet normal gibi görünse de durum gerçekten sanıldığı gibi normal değil. Üyeler daire şeklinde toplandıklarında grubun en büyük üyesi olan "Yeonjun" grubunun oluşturduğu dairenin içine biraz gizlenip kulaklığı ile bir şeyler yapıyor ve sonra birisiyle konuşmaya başladığı görüntülere yansıyor.

   İşin ilginç tarafı bundan sonra başlıyor. Yeonjun birisiyle konuşurken bir anda fanların arasından 2 gizemli kişi çıkıp silahlı saldırıda bulunuyor, işte tam bu esnada TXT'nin bir idol olmayıp istihbaratçı olduklarını öğreniyoruz. Buna nasıl ulaştığımızı soracaksanız ekrana getirdiğimiz görüntülerde de gördüğünüz gibi üyelerde silah olduğunu görüyoruz, bununla da kalmıyoruz ve yeni bilgilerle karşılaşıyoruz.

  Dün Inwang Dağı'nın yakınlarında olan 197 nolu apatmandan bir görüntü haber sitemize düştü. Görüntüde bir kızın eve girdiğini görüyoruz fakat aynı kızı elinde silahla koşarak çıktığını görüyoruz. İçeriden gelen ateş sesleri ise birisiyle kavga ettiğinin kanıtı. Ne tesadüftür ki bu kızımız, şirketimizde bir eleman ve dün izne ayrıldığı öğrenildi. Gene dün ailesinin kızlarına ulaşamadığını öğrendik. Kameralarda görünen kızların -kızın yardımına gelen kızların- da aileleri tarafından arandığı haberini aldık, kızların istihbaratçı olduğunu tahmin ediyoruz.

   Aynı gün, Inwang Dağı'ndan gelen silah sesleri halkı korkuttu. Dağın arkasından da silah sesleri geldiği söylendi ve orada görülen çocukların hepsi şu an da ortada yoklar. Inwang Dağı'nda içeri girerken görülen 1 grup da kayıp. Bu kişilerin hepsi istihbaratçı olduğunu tahmin ediyoruz.

   Cumhurbaşkanımız bu olaylar karşısında kamuya bir açıklama yapmış ve sözleri ile dikkat çekti. "Bu istihbart şirketini bulup Güney Kore'yi kurtaracağız."

  Ekrana yansıttığımız gençleri görenler polisi aramaları gerekle arz edilir. Ve sıradaki haberi izleyeceğiz; ama önce, kısa bir reklam arası...

⟬⟭

İnsanların düşünceleri, korkuları, üzüntüleri...
Hepsi birer engeldi; onların gerçeklere ulaşmasını ve görmesini engelleyen, gerçeklerin üstünü örten bir çarşaf gibi...
Aslında o çarşaf kaldırılsa bütün her şeyler çözülecekti, fakat onu kaldıracak cesaret kimde olacaktı?...
Cesaret diye bir şey kalmış mıydı, bütün bu olanlara karşı yeniden kalkabilecekler miydi?

Kafalarını karıştıran rüyalar, halüsinasyonlar, sesler...
Delirmenin çizgilerinde dolaşmak gibi...
Doğruları söyleseniz bile insanlar size deli olarak bakarlar çünkü elinizde bir kanıt yoktur. Bütün her şeyi anlatırsınız fakat asla o gerçekler bulunamaz, en sonunda size deli derler.
Aslında deli onlardır.
Gerçekleri dinleyemeyen, inanmayan, görmezden gelenler.

🌌 7 Fates 🌌 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin