- Na már megint miért nem jössz? - kérdezte Woo sóhajtva a pénteki utolsó óra után.
- Arról nem mondhatok semmit. - válaszoltam mosolyogva. - Nem kell megvárnod.
- Basztok?
- Látod, már megint perverz vagy! Menj innen, hess! - küldtem el, ő pedig csak röhögve felkapta a táskáját és elhagyta a termet a többiekkel együtt.
- Ülj előre. - mondta Seonghwa, miután becsukta az ajtót, én pedig azonnal fel is pattantam a tolltartómmal a kezemben. - Hagyj ott mindent, szóban felelsz.
- Uh... oké... - lepődtem meg egy kicsit, de tettem ahogy kérte.
- Mondj el mindent amit tudsz a témával kapcsolatban, és ha valamit kihagytál majd rákérdezek.
- Oké! - kezdtem bele azonnal. Vagy tíz percben át folyamatosan beszéltem, és úgy tűnt ő is elégedett.
- Elmondanád mégegyszer, hogy mit tudsz a vérről? - kérdezte hirtelen, ami teljesen kizökkentett a gondolatmenetemből.
- Huh? A vér? A vér az- az piros é- és... uh... - néztem őt, de minden kiesett.
- Ne nézz rám. - mondta, mire azonnal elkaptam a fejem.
- Sz- Szóval... A vér a vörös vérsejtek miatt piros, és ezen kívül még tartalmaz fehérvérsejteket, és ha--
- Köszi, elég. - szakított félbe, mire újra ránéztem. - Tudsz te tanulni, csak a koncentráció nem megy.
- Elnézést... - mondtam halkan, miközben lehajtottam a fejem. Ezt én is jól tudom. Ezért maradok le az óráin, mert nem bírok mellette koncentrálni. Túlságosan helyes ahhoz, hogy ne őt bámuljam folyton.
- Próbáld meg összeszedni magad. Legalább a félévi vizsgákig. Egy hónap múlva itt vannak.
- Most is lesz decemberben bál? - kaptam fel hirtelen a fejem, amint eszembe jutott.
- Valószínűleg igen. Jövőre ti szervezitek.
- És uh... - kérdeztem volna megint valamit, de hirtelen kinyílt az ajtó, amin Yeji jött be.
- Bocsánat, nem akarok zavarni csak itt hagytam valamit... - rohant oda gyorsan a helyéhez, majd kihalászott valamit a padjából amit zsebre vágott. - Jó szórakozást! - rakott valamit a padomra kuncogva, és már itt sem volt.
- Mi az? - kérdezte Seonghwa arra a kis tasakra utalva, amit Yeji adott.
- Um... - néztem meg közelebbről. - Jaj... ez őő... semmi... - raktam zsebre piros fejjel. Egy fuckin' condom. Ez hülye. Biztos hogy az. Zizi a csaj.
- Kinek a telefonszámát adta meg, hogy már megint ennyire elpirultál?
- Nem, ez... tényleg semmiség... - mondtam halkan, de őt ez nem nyugtatta le. Felállt és ide jött elém.
- Mutasd. - nyújtotta ide a kezét, én pedig kénytelen voltam az előbb zsebembe dugott óvszert a kezébe adni. - Hah, legalább a méretet eltalálta, ha már az időt nem. - adta vissza nevetve.
- Szóval a tanárúrnak a mérete--
- És ezt az infót tartsd meg magadnak. - vágott közbe. - Szépen feleltél, megkapod az ötöst. Ha akarsz mehetsz. - mondta, de én csak hátradőltem, és ránéztem. - Valamit elfelejtettem? - érdeklődött, amire megráztam a fejem.
- Azt mondta, hogy ha akarok, menjek. De én nem akarok.
- Aranyos vagy, de... - mosolyogott el egy kicsit. - Ma nincs táncod? - kérdezte, az én szemeim meg teljesen kikerekedtek.
- De! - pattantam fel, és azonnal rohantam összekapni a cuccaim. - Viszont látásra tanárúr! - rohantam ki a teremből a táskámmal a kezemben. Hülye vagy San, a tánc az első, nem a szerelem!
YOU ARE READING
𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝙏𝙤𝙤 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜 •ˢᵃⁿʰʷᵃ• ✓
Fanfiction- Túl fiatal voltál ehhez. - szólalt meg egy kis idő múlva, én pedig rá emeltem a tekintetem. - Szinte szülők nélkül nőttél fel, egykeként. De így legalább már értem. - Micsodát? - Hogy miért vonzódsz hozzám. 𝗧𝗪: • bl • ateez - sanhwa ship • 18+ •...