15

389 33 2
                                    

Reggel nem az ébresztőjére keltünk, hanem valami sokkal hangosabbra. Pontosabban Yeji sikítására. Jó hogy nem vérzett be a fülem.

- Úristen, úristen! Lefeküdtetek?? - kérdezte ugrálva, miközben egy széles vigyor terült el az arcán.

- Még fél hét sincs, mit keresel itt? - kérdezte Seonghwa, a mély hangja miatt pedig azonnal kirázott a hideg. Főleg mivel szinte az én fülembe mondta, hiszen hátulról ölelt.

- Szólni akartam hogy este sojuztak a többiek és az előbb Yuna véletlen eltörte az egyik üveget amibe Ryu belelépett, de mindegy, majd elintézem én, pihenjétek csak ki az estét. - sétált ki vigyorogva a házból.

- Istenem... - sóhajtott fel, amin egy kicsit felkuncogtam. - Hát de most nem? Meg különben is, mikor vettek sojut? Én nem láttam.

- Két lány hozott magával.

- Kik? És te erről honnan tudsz? És miért nem szóltál nekem? - hadarta le a kérdéseket, mire én szembe fordultam vele, de a szemem egyből meg is akadt valamin. Mégpedig az arcszőrzetén. Tegnap is láttam rajta egy kicsit, de most mégjobban látszik. - Mi az? Csúnya vagyok reggel?

- Nem kéne borotválkoznia.

- Hm? - nézett meglepetten, én pedig óvatosan végig húztam a kezem az állkapcsán.

- Borostával sokkal vonzóbb. - mondtam ki, amivel magamat is, és őt is megleptem.

- Igen?

- Uhum. - bólintottam.

- Szóval ez nélkül IS vonzó vagyok?

- Az őszintét megvallva, önnél vonzóbb tanárt még sosem láttam. - ültem fel, és egy kicsit megdörzsöltem a szemeim. - Mi az? - kérdeztem, mivel nagyon meglepetten méregetett.

- Semmi... - nézett el rólam. Azt ne mondd, hogy zavarba hoztam.

Miután nagy nehezen mindenki összepakolt, elindulhattunk Hyojonghoz. Út közben Seonghwa szinte végig csak a lányokat szidta, amiért este ittak, de őket ez nem nagyon hatotta meg. Volt aki még mindig nem volt teljesen magánál. Bár mikor megérkeztünk elég gyorsan magukhoz tértek, mikor meglátták Hyojong rokonát.

Volt két óránk indulásig. Addig én végig Seonghwával voltam, és vele beszélgettem. Azt hiszem túl jól éreztem magam vele, mert nagyon hamar elment az idő. Megjött a busz, és én bizony Wooyoung mellett ülök. Nem bánom, de hát na... Seonghwa még is csak Seonghwa.

Miután megérkeztünk szépen elköszöntünk egymástól, majd mentünk haza. Egyedül azért nem akarok téli szünetet, mert nem láthatom Seonghwát. De nem baj, majd ráírok. Neki sincs senkije, lehet hogy még unatkozni is fog.

𝘠𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝙏𝙤𝙤 𝙮𝙤𝙪𝙣𝙜  •ˢᵃⁿʰʷᵃ• ✓Where stories live. Discover now