27

1.2K 83 59
                                    

Koska luultavasti ihmiset on tähän aikaan koulussa tai missä lie niin tää luku tulee sit sisältämään smuttia ihan varotuksen sanana

~Olli~

"Me mennään nyt. Moikka", Joonaksen isä -Iiro- sanoo. "Olkaa nätisti", Joonaksen äiti -Sini- lisää. "Joo ollaan kiltisti. Heippa", Joonas sanoo ja vilkuttaa vanhemmilleen ja pikkusiskolleen. Naurahdan hieman. Hän haluaa selvästi vain heistä jo eroon. "Moikka. Mä katon, ettei Joonas tee mitään tyhmää", sanon ja hymyilen katsoen Joonasta. Hänen vanhempansa ja pikkusisko ovat siis menossa pariksi päiväksi heidän isovanhemmilleen, joten jäämme tänne kahdestaan. 

"No moikka sit", Sini sanoo ja he katoavat ovesta ulos. Katsomme eteisen ikkunasta Joonaksen kanssa, kun kolmikko menee parin kassin kanssa autoon. Iiro käynnistää auton ja peruuttaa pois pihasta. Kun autoa ei enää näy, Joonas ottaa kädestäni kiinni ja lähtee raahaamaan minua huonettaan kohti. Seuraan häntä kiltisti hieman ihmmeissäni yhtäkkisestä kiireestä. 

Joonas vie minut huoneeseensa ja sulkee oven. Sen jälkeen hän käy sulkemassa verhot. Hän palaa luokseni ja painaa huulensa minun omilleni. Vastaan erittäin intohimoiseen suudelmaan hämmentyneenä. Yleensä Joonas ei suutele näin kiihkeästi. Työnnän hänet varovasti kauemmas itsestäni ja katson häntä kysyvänä. 

"Mä haluun tehä sen", Joonas sanoo ja katsoo minua punastuen hieman. Lasken käteni hänen lantiolleen ja vedän hänet takaisin kiinni itseeni. "Ootko sä varmasti valmis?" kysyn. Joonas nyökkää ja katsoo minua suoraan silmiini. "Sä oisit bottom", sanon. Joonas nyökkää. Katson häntä miettien. Kyllä minä itse olen valmis, mutta onko Joonas todella. En halua, että hänelle tulee huonoja kokemuksia tällaisesta. 

Joonas nostaa kätensä poskilleni. "Mä haluun tätä Olli. Vaikka mä tiedostan, että se voi sattua aluks, mä haluun tätä. Mä haluun sua", hän sanoo ja hymyilee varmasti. "Okei sit", sanon ja painan huuleni hänen omilleen. Työnnän Joonaksen sängyn luo ja kaadan hänet sille. Alamme repiä toistemme vaatteita pois. 

Pian olemme pelkissä boksereissa kumpikin. Painan huuleni Joonaksen kaulalle. Teen muutaman fritsun siihen ja alan painella sitten suukkoja hänen rintakehälle, vatsalle ja alavatsalle. Otan Joonaksen boksereista kiinni ja katson häntä vielä lupaa pyytäen. Hän nyökkää, minkä seurauksena vedän hänen bokserit pois ja tiputan ne lattialle. 

Painan huuleni Joonaksen haaroihin ja alan ottamaan häneltä suihin. Joonas huokailee hiljaa ja tarraa hiuksistani kiinni. Vien päätäni edestakaisin ja käytän samalla kieltäni. Jatkan tätä hetken, kunnes suoristaudun taas. Nuolaisen huuliani ja katson Joonaksen kasvoja. Painan huuleni hänen omilleen ja ujutan kieleni hänen suuhunsa. 

Joonas työntää minut hetken päästä kauemmas ja kurkottaa sitten yöpöytänsä alimpaan laatikkoon. Pian saan kortsun ja liukkarin käteeni. Ei ole kyllä mitään hajua, missä välissä hän on tällaisia ehtinyt hankkia, mutta toivottavasti nämä ovat hyviä. avaan liukkarin ja pistän sitä sormilleni. Joonas levittää jalkojaan ja katsoo minua hieman jännittyneenä. Hän puristaa silmänsä yhteen, kun tuntee pari sormeani sisällään. 

"Koita rentoutua niin se ei satu niin paljoo", sanon. Hän nyökkää ja rentouttaa sitten itsensä niin hyvin, kuin vain pystyy. Liikutan sormiani varovasti ja tarkkailen Joonaksen ilmettä. 

Jonkun ajan kuluttua Joonas nyökkää sen merkiksi, että voisin vaihtaa jotain isompaa hänen sisäänsä. Otan bokserini pois ja otan sittten kortsun kätteeni. Avaan sen varovasti ja rullaan paikoilleen. Otan liukkarin ja levitän sitä kalulleni. Pyyhin käsiäni lakanoihin ja otan Joonaksen lantiosta tukevan otteen. 

Työnnyn varovasti Joonaksen sisään. Joonas tarraa hartioistani kiinni ja haukkoo henkeään. Pysähdyn ja silitän hieman Joonaksen lantiota. "Jatka vaan", Joonas sanoo ja katsoo minua silmiini. Nyökkään ja liikahdan varovasti syvemmälle. Alan liikkua hitaasti, mutta kun Joonas näyttää tottuneen tilanteeseen, alan nopeuttamaan työntöjäni. Joonas pitää hartioistani kiinni ja huokailee. 

~~~
Sanoja 525    
Joo nää on nuoria ja harrastaa petipuuhia mut tää on ficciä ja kuitenki joku haluaa smuttia so ei kiinnitetä nyt asiaan huomiota

OlnasWhere stories live. Discover now