Rozdział 6. Koncert

406 15 0
                                    

Obudziłam się już sama, bez Sugi u boku. Nadal w mojej głowie był jego ciepły oddech na mojej szyji, oraz silne ramiona oplatające moje ciało...

***

-Naprawdę?? Nie wieżę! - krzyknęłam podekscytowana

-Tak... Ale proszę uspokuj się- powiedział ojciec.

-Przepraszam... Poprostu nie mogę uwierzyć w to że już mam swój pierwszy koncert. - wyjaśniłam.

-Taak... Ale jest jedno ale... Jedziesz z Bangtanami... - odpowiedział

-Co?

-No tak.. Oni też mają tam koncert, od razu po tobie- powiedział.

-Ah...

-Coś się stało?

-Nie.. Jest wszystko w porządku... A wiesz może gdzie jest Suga? - zapytałam z nadzieją.

-Na stówkę w swoim studiu- odpowiedział ojciec. Pożegnałam się z tatą, i wzruszyłam po dwa piętra niżej, gdzie znajdowało się wskazane pomieszczenie.

Niepewnie zapukałam w drzwi. Po chwili zobaczyłam stojącego przedemną Yoongiego.

-Co chciałaś? - zapytał.

-J-ja... Em... B-Bo... Kurde- nie mogłam dobrać słów.

-O co chodzi? - zapytał ponownie.

-... Już sama nie wiem co chciałam... Ale... Nie ważne- powiedziałam bez namysłu, i poszłam ku wejściu do windy. A w niej wpadłam na Jimina.

-O Część Yoona! - powiedział uśmiechając się.

-Hej Jimin...

****

Pakując walizkę myślałam to tym jak to wszystko wyjdzie, czy będzie dobrze? Nie popsuje niczego? A może nie spodoba się to nikomu?
Moje przemyślenia przerwał dzwonek do drzwi.
Poszłam otworzyć.

-Gotowa na swoją pierwszą przygodę? - zapytał Jungkook.

-Pewnie... I to jeszcze jak! - odpowiedziałam z takim samym nastawieniem. Wzięłam walizkę, i ruszyliśmy do busa w którym siedziała już reszta bangtanów.

-Cześć Nona! - krzyknął V.

-Hej Tae- odpowiedziałam, zajmując miejsce obok niego.

-Jedziemy na lotnisko, a potem do Japonii- wytłumaczył Rm.

-Zapowiada się ciekawie...

***

Wychodząc z busa, oślepiły mnie błyski fleszy. I krzyki fanek bts.
Z pomocą ochrony, weszliśmy na pokład samolotu... Jak się okazało moje miejsce mieściło się obok Jungkooka.

Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz