31. Słyszeć Głos.

212 5 0
                                    

Pov. Yoongi.

Obudziłem się w sali szpitalnej, przez chwilę nie wiedziałem co się dzieje, jednak szybko doszły do mnie sytuację które się wydarzyły, wstałem nie zwracając na kabelki po przyczepiane do mojego ciała. Wybiegłem z sali, nie zważając na krzyczących za mną chłopaków i lekarzy.
Od razu pobiegłem do niej.
Wbiegłem do pokoju Yoony.

-O! Dzień dobry panie Min, widzę że się już pan wybudził... To dobrze- powiedział lekarz który właśnie znajdował się przy łóżku mojej dziewczyny. - Muszę z panem porozmawiać... Zapraszam do mojego gabinetu- Najchętniej zostałbym teraz z nią...
Ruszyłem za lekarzem do jednego z pomieszczeń w szpitalu, wskazał na fotel przed biurkiem.
- Pańska Narzeczona, jest jak na razie w stanie stabilnym, lecz nie wiemy czy jej akcja serca nie zatrzyma się po raz kolejny... Gdy pan zemdlał ratowaliśmy już ją trzy razy... - wytłumaczył patrząc na mnie współczującym wzrokiem.

-Pan żartuje? - zapytałem.

-Niestety nie panie Min- odpowiedział, splatając dłonie. - Może pan iść już do pacjentki. - dodał.

Od razu skierowałem się do pokoju ukochanej. Sięgnąłem po krzesło i usiadłem tuż przy jej łóżku, łapiąc jej rękę w dłonie.

-Nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym żebyś była teraz ze mną... Z pierścionkiem na placu- wyszeptałem...

Pov. Yoona.

Dookoła mnie była tylko ciemność, zero światła, zero niczego, po prostu pustka.

-Nawet nie wiesz jak bardzo chciałbym żebyś była teraz ze mną... Z pierścionkiem na palcu- usłyszałam głos... Głos Yoongi'ego... Czy on chciał mi się od świadczyć? Próbowałam ruszyć ręką, dłonią ale nic się nie stało, chociaż zacisnąć trochę palce ale także nic... Chciałam dać chociaż jakiś znak...

Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz