Rozdział 23. Na jednej Scenie.

259 7 0
                                    

Maraton 2/2

- Yoona! Ostanie dwie minutki i kończymy- krzyknął choreograf. Moja nowa piosenka wychodzi już jutro, co zwiastuje koncert, tutaj w Seulu, a potem będzie już tylko moja trasa w świat.

-Tak jest panie Hyung! - krzyknęłam, dzisiaj miałam wyjątkowo dobry i wspaniały dzień.

***

-Świetnie! Brawo! - krzyknęła moja mama, po czym szepnęła coś do taty.

-Coś nie tak? Szepczecie - zapytałam.

-Nic... Możesz już zbierać się do domu- oznajmił tata.

-Okey, to pa i do jutra, kocham was! - pożegnałam się z rodzicami i pojechałam do domu.

Weszłam do zatłoczonego jak codzień domu, gdzie jak zwykle Jin kręcił się w kuchni i gotował kolacje dla całej 8.
Taehyung wraz z Jungkook'iem oglądali jakieś kreskówki.
A Jimin siedział znudzony obok nich, Sugi nigdzie nie było.

-Hej, gdzie jest Suga? - zapytałam Jina.

-W studiu jest- odpowiedział, lecz po chwili się zawahał- Podpisuje papiery... Tak..

-Aha, pomóc Ci w przygotowaniu jedzenia? Bo chyba coś ci dzisiaj nie idzie- oznajmiłam, szybko łapiąc spadający widelec z rąk chłopaka.

-Zmęczony jestem, to tyle, ale dam radę już kończę- odpowiedział i kazał mi sobie iść.
Weszłam do mojej jak i Sugi sypialni gdzie przebrałam się w wygodne ciuchy, dresy i t-shirt.

***

Weszłam do zamówionego przez wytwórnię auta, gdzie pojechaliśmy na arenę, czyli tam gdzie odbędzie się koncert.
Gdy byliśmy już na miejscu, zostałam zaciągnięta do garderoby przez moją stylistkę.

-Kochana, dzisiaj cię tak odwalę że będą o tobie mówić na całym świecie- oznajmiła, biorąc pędzle.

-No to bierz się do malowania bo masz tylko pół godziny na wszystko- zaśmiałam się.

Dziewczyna wymalowała mnie w śliczny szary makijaż, i przebrałam się przez wybrany częściowo mnie a stylistów strój.

Dostałam słuchawkę go ucha a także mój mikrofon, był czarny, błyszczący z białym napisem "Yoona"

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dostałam słuchawkę go ucha a także mój mikrofon, był czarny, błyszczący z białym napisem "Yoona". Nie wiem czemu, ale taki mi się spodobał.
Po dziesięciu minutach zostałam zaproszona na scenę,

Jak zawsze byłam wyświetlana z wielkiego monitora za mną.

Każda przez mnie śpiewana piosenka była wyśpiewana wraz z fanami.

Nadszedł czas na moją nową piosenkę, chociaż nadal tekst był dla mnie niezrozumiały, ponieważ niektóre zwrotki obok miały mały napis "couple".

Rozbrzmiała muzyka, a ja zaczęłam spokojny śpiew.
Jednak gdy miałam zacząć refren, usłyszałam dodatkowy głos.
Obróciłam się za siebie, gdzie moje oczy spoczęły na śpiewającym Yoongim.
Moje oczy się zaszkliły a ręka odruchowo znalazła się na ustach.
Chłopak uśmiechnął się do mnie, jednak po chwili dołączyłam do niego.
Śpiewaliśmy razem, a fani zrobili wokół na jakby Kosmos utworzony latarkami telefonów, tworząc gwiazdy które falowały powoli.

Po skończonej piosence, poczułam bliską obecność chłopaka, spojrzałam na niego, w jego oczach widziałam miłość, i troskę.
Nie wiedziałam dlaczego, ale jakbyśmy wiedzieli że chcemy to zrobić, jednocześnie złączyliśmy nasze usta w jednym pocałunku...

Kawałek Serca/ Min Yoongi ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz